مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده نمک تبلور مجدد از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک تبلور مجدد چیست؟تفاوت نمک تبلور مجدد و هیدرومیلکارخانه تولید نمک خوراکی سمنان
نمک تبلور مجدد

خرید عمده نمک تبلور مجدد از کارخانه، کارخانه نمک واقع در ایوانکی گرمسار استان سمنان، تولید نمک تصفیه شده یددار کیسه ۲۵ کیلویی، صادرات نمک خوراکی تصفیه شده به عراق.

نمک تبلور مجدد چیست؟

شاید شما هم برای یک بار هم که شده نام نمک تبلور مجدد را شنیده باشید و با خود بگویید که این نوع نمک چه فرقی با نمک های معمولی دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که اگر سنگ نمک های استخراج شده از معادن نمک را وارد حوضچه های دارای محلول نمایند و سپس آن را در دستگاه های سانتریفیوژ قرار دهند و دوباره همین عملیات را برای بار دیگر تکرار کنند، نوعی نمک تصفیه شده به دست می آید که به آن تبلور مجدد می گویند. این نوع نمک دارای رنگ بسیار روشن بوده و درصد خلوص آن نسبت به سایر نمک ها بسیار بیشتر است.

حال که با نمک تبلور مجدد آشنا شدید ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که کارایی این نوع نمک ها چیست و چرا نیاز به بالا بردن خلوص آن می باشد؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت که به طور کلی این نوع نمک ها مصرف خوراکی دارند و از آن جهت که این نمک ها به صورت یددار می باشند، می توانند برای تامین سلامتی بدن مفید باشند. البته نکته ای که در رابطه با مصرف این نوع نمک ها باید به آن توجه نمود میزان بالای سدیم موجود در آن است.

نمک تبلور مجدد

تفاوت نمک تبلور مجدد و هیدرومیل

یکی از نمک هایی که نام آن را همه ی ما شنیده ایم، نمک های هیدرومیل می باشد. امروزه با توجه به مشقت و هزینه ی بالایی که تولید نمک تبلور مجدد دارد تولید آن مورد استقبال قرار نمی گیرد.

از همین رو برخی از افراد سودجو نمک های هیدرومیل را که شباهت زیادی به آن دارند را در بازار با همان نام به فروش می رسانند. اما در این رابطه باید بگوییم که نمک های هیدرومیل خلوص پایین تری دارند. در واقع تفاوت این دو نمک را می توان در درجه خلوص هر یک بیان کرد.

نمک تبلور مجدد

کارخانه تولید نمک خوراکی سمنان

سمنان را می توان یکی از قطب های تولید نمک خوراکی در ایران معرفی کرد که سالانه مقدار زیادی از تولیدات آن به بخش صادرات به کشور های دیگر تعلق دارد. این کارخانه با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها می تواند انواع سنگ نمک را به نمک های با خلوص بالا تبدیل کند. برای مثال از تولیدات این کارخانه می توان به نمک تبلور مجدد، نمک خوراکی تصفیه شده، نمک هیدرومیل، سنگ نمک رنگی و … اشاره کرد.

نمک تبلور مجدد

نمک تبلور مجدد با ید ۴۰، ید ۶۰ و ید ۸۰ تولید می‌شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *