مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید نمک صنعتی بدون تصفیه خلوص ۹۸ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد نمک در صنعتنمک دانه درشت چیست؟ خرید نمک صنعتیخرید نمک صنعتی
خرید نمک صنعتی

خرید نمک صنعتی بدون تصفیه خلوص ۹۸ درصد، نمک صنعتی دانه بندی شده، سایز .۳ میل تا .۶ میل، صدفی ریز، نمک دانه درشت سایز ۳ تا ۵ میل، بسته بندی ۲۵ و ۴۰ کیلویی.

کاربرد نمک در صنعت

نمک یکی از رایج ترین مواد معدنی در کره زمین است که از سدیم کلرید تشکیل شده است. در دنیای امروز، نمک ها نقش پر رنگی در زندگی ما دارند. به طوری که امروزه از نمک خوراکی و دیگر انواع نمک برای مصارف گوناگون استفاده می شود. نمک هایی که درجه خلوص بالاتری دارند را در صنایع غذایی استفاده می کنند. در صورتی که نمک خوراکی خلوص کمتری داشته باشد، ممکن است افراد مصرف کننده را به بیماری هایی همچون سنگ کلیه مبتلا کند.

نمک هایی با درجه خلوص پایین تر که نمک صنعتی نامیده می شوند، در موارد صنعتی به کار برده می شوند. یکی دیگر از تفاوت های نمک صنعتی با نمک خوراکی این است که نمک صنعتی تصفیه نمی شود و همچنین حاوی ید نیست. نمک های صنعتی در تصفیه آب و فاضلاب و همچنین برای تولید انواع مواد بهداشتی

و شوینده به کار گرفته می شوند.

خرید نمک صنعتی

نمک دانه درشت چیست؟

نمک دانه درشت به نمکی می گویند که تصفیه نشده است و دانه هایی بزرگ تر از نمک تصفیه شده دارد. پزشکان همواره از فوائد نمک دانه درشت برای بدن صحبت کرده اند. استفاده از نمک دانه درشت باعث بهتر شدن کارکرد دستگاه گوارش و دفع چربی بدن می شود. همچنین به دلیل وجود پتاسیم و کلسیم بالا، نمک دانه

درشت در کاهش یافتن فشار خون موثر است و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. علاوه بر فوائدی که استفاده خوراکی نمک دانه درشت برای بدن دارد،

استفاده از این نوع نمک برای پوست هم توصیه می شود. به طوری که باعث پاکسازی و لایه برداری و در نتیجه روشن تر شدن پوست می شود.

 خرید نمک صنعتی

خرید نمک صنعتی

برای استخراج  نمک صنعتی، روش های مختلفی از جمله روش خلاء، روش پلکانی، روش هیدرولیکی، روش تبخیری و روش تونلی وجود دارد. نمک های صنعتی انواع مختلفی همچون نمک شیلاتی، نمک نخودی، نمک صدفی، نمک جاده، نمک شکری و نمک پودری دارند. پرکاربرد ترین نوع نمک صنعتی، نمک شکری می باشد که در نمک سود کردن گوشت، تولید پنیر لیقوان و همچنین گل حفاری مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید نمک صنعتی

نمک پودری دانه های کوچک و ریزی دارد. از نمک پودری در صنایع تصفیه، بازیافت، تولید اسید و همچنین در مرغداری ها استفاده می شود. نمک صدفی ظاهری درخشان دارد و بسیار به نمک خوراکی شبیه است. از این نوع نمک صنعتی برای دباغی، صنعت  تصفیه و همچنین صنعت لبنیاتی استفاده می شود. نمک شیلاتی درشت ترین نوع نمک است که در صنایع دباغی، چرم سازی، ساخت پنیر، شیلات و گندزدایی مورد استفاده قرار می گیرد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *