مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ساخت اتاق نمک درمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید اتاق نمک در استخرهزینه ساخت اتاق نمکی
اتاق نمک

ساخت اتاق نمک درمانی به روش آجر نمکی و نمک پاشی با شیوه ای کاملا منحصر به فرد، هزینه مشاوره و طراحی اتاق نمک کاملا رایگان است.

اتاق نمک اتاقی پوشیده شده از لایه های نمکی است که دیواره هایی داخلی و سقف و کف اتاق از نمک می باشد و محیطی طبیعی و بدون باکتری و زیبایی می باشد که ساخت اتاق نمکی برای کاهش استرس و فشار و برای آرامش می باشد.

اتاق نمک

فواید اتاق نمک در استخر

پیدایش این نوع درمان به قرن های خیلی دور برمیگردد که با وجود محققان به تازگی فواید آن کشف شده و دو نوع درمان با نمک داریم خشک و تر که هر کدام خاصیت ویژه ایی دارند و برای سلامتی بسیار مفید است و سلامتی را برای افرادی که از آن استفاده میکند به ارمغان می‌آورند.

اتاق نمک از زمان های دور توسط کشور های اروپایی ساخته شده است.

نمک درمانی برای اکثر افراد روشی کاملا امن است که با توجه به بررسی هایی که انجام شده محل انجام درمان در چشمه های آب و مراکز درمانی هم انجام میشود و کادر پزشکی متخصص هم در مواقع ضروری وجود دارند.

ذرات بسیار ریز نمک را پودر و در هوای اتاق پخش میکنند و با هر تنفس مواد خراب و سم های سیستم تنفسی فرد جذب ذرات نمک و راه تنفسی فرد را پاکیزه میکنند.

اتاق نمک

همچنین ذرات نمک اثر مشابهی روی آلودگی های پوستی دارد و با جذب باکتری ها و دیگر ناخالصی ها بسیاری از بیماری های پوستی را درمان میکند.

پس با مراجعه به اتاق های نمک یا چشمه های نمک هر چند ماه یک بار میتوانید سلامتی را برای تمامی اندام جسمی و پوست خود به ارمغان بیاورید و نگران بیماری های پوستی خود نباشید زیرا این ذرات نمک بر روی پوست مینشینند و باعث بسته شدن منافذ و راه های چربی ها میشود و ذرات نمک خشک به آرامی وارد ریه شده و موجب درمان دستگاه تنفسی و پوست میشوند.

اتاق نمک

هزینه ساخت اتاق نمکی

هزینه اتاق نمک بستگی به اندازه آن مکان و مقدار نمک استفاده شده در آن می باشد.

با بودجه اولیه و بسیار کم میتوانید یک اتاق یا دو اتاق نمک درمانی راه اندازی کنید که بسته به ابعاد اتاق نمک همزمان چند نفر میتوانند در یک جلسه یک ساعته درمان شوند هستند.

هزینه ساخت یک اتاق نمک معمولی ۱۲ متری در ارزانترین شیوه حدود ۱۳ میلیون تومان هزینه دارد

اتاق نمک

اتاق های نمک در همان آغاز در بخش هایی از اروپا برای درمان برخی بیماری های تنفسی و پوستی استفاده می شد ولی امروزه در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده و کانادا پذیرفته و محبوب می باشد.

پس با هزینه کم هم میتوانید یکی دو اتاق بسازید تا بعد ها با کسب سود و درآمد بیشتر تعداد اتاق ها را افزایش دهید تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *