مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ساخت سونای نمک در منزل و محیط کار با کمترین هزینه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ساخت سونای نمکسونای نمکمزایای استفاده از سونای نمکمرکز تولید و ساخت اتاق نمک
سونای نمک

ساخت سونای نمک در منزل و محیط کار با کمترین هزینه، مشاوره رایگان صفر تا صد، هزینه ساخت اتاق نمکی با روش ارائه شده توسط مجموعه هالیتو به کمترین میزان تقلیل یافته و همه افراد به راحتی می توانند یک اتاق نمک و سونای نمکی داشته باشند.

نحوه ساخت سونای نمک

برای این که بتوان کار طراحی و ساخت سونای نمک را به صورت اصولی و دقیق انجام داد لازم است از طراح و کارشناسان این حوزه کمک گرفت. در واقع می توان گفت که این کار یک کار کاملا تخصصی بوده و حتما باید توسط متخصصین آن انجام گیرد. از جمله مراحل ساخت سونای نمک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ در مرحله ی اول لازم است کار طراحی سونا انجام گیرد. در واقع در این مرحله با توجه به نوع کاربری که برای سونا در نظر گرفته می شود طراحی ها انجام می شود.

۲_ در مرحله ی بعد لازم است که نوع تجهیزات مورد نیاز مطابق با طراحی انجام شده، تعیین شود.

۳_ سپس باید سیستم گرمایشی مناسب برای سونا در نظر گرفته شود.

۴_ در مرحله آخر کار کف سازی سونا انجام می شود. برای کف سازی لازم است از نمک های مخصوصی که خاصیت درمانی بیشتری دارند، استفاده کرد. همچنین می توان از سیستم گرمایش از کف هم برای ایجاد گرمای لازم استفاده کرد.

سونای نمک

مزایای استفاده از سونای نمک

همان طور که می دانید سونای نمک به عنوان یک سونای درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل معمولا یکی از سوالاتی که در رابطه با آن به وجود می آید این است که استفاده از آن چه مزایای دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که بزرگ ترین مزیت استفاده از این نوع سونا، درمان بیماری هایی همچون آسم و آلرژی، سینه پهلوی مزمن، تنگی نفس، سرفه های مزمن، سرماخوردگی و آنفولانزا، التهابات حلق، ناراحتی های دستگاه تنفسی، سینوزیت و … می باشد.

علاوه بر این، از جمله مزایای سونای نمک می توان به ایجاد حس آرامش و از بین رفتن استرس های روزانه اشاره کرد.

سونای نمک

مرکز تولید و ساخت اتاق نمک

با توجه به استقبالی که در سال های اخیر از سونای نمک شده است تاسیس این نوع سونا در بسیاری از شهر های ایران به چشم می خورد. به همین دلیل در راستای افزایش تعداد این نوع سونا ها مراکز تولید و ساخت آن نیز افزایش یافته اند.

سونای نمک

ساخت اتاق نمک نیاز به سرمایه زیادی ندارد و می توان در مدت زمان اندکی این کار را انجام داد. اما نکته ی مهمی که در ساخت آن حائز اهمیت است، ساخت اصولی آن می باشد. به همین دلیل لازم است قبل از انجام هر کاری از کارشناسان مجموعه سنگ نمک هالیتو مشاوره رایگان دریافت نمایید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *