مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سنگ نمک آبی کریستالی ماهانه ۱۲۰۰ کیلوگرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ نمک آبی چیست؟خواص سنگ نمک آبیروش استفاده از نمک آبی
سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی کریستالی ماهانه ۱۲۰۰ کیلوگرم، تامین جهت صادرات، سنگ نمک آبی کریستالی کمیاب، سنگ نمک آبی اصل گرمسار، در کیسه های ۲۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی، بزرگترین مرکز تامین و توزیع سنگ نمک آبی.

سنگ نمک آبی چیست؟

سنگ نمک آبی یکی از گونه های نادر نمک است، که با نام blue salt در جهان شناخته شده است. این سنگ نمک دارای خواص معدنی و مفید برای انسان است، که به دلیل رنگ زیبا و شفاف آن مورد توجه قرار گرفته است. نمک آبی برخلاف نمک دریا، با روش های پر هزینه ای از معادنی که در دل کوه قرار دارند، استخراج می شود. مکانی که این نوع نمک از آن استخراج می شود در دل کوه های گرمسار در ایران قرار دارد.

سنگ نمک آبی دارای دو گونه نمک دانه درشت (کریستالی) و نمک آبی دانه ریز و یا نمک آبی شکری می باشد. این سنگ نمک در ایران دارای قدمت چند میلیون ساله است و خواص آن شهرت جهانی دارد.

سنگ نمک آبی

خواص سنگ نمک آبی

از جمله مواد معدنی موجود در سنگ نمک آبی می توان به کلسیم، پتاسیم، منیزیم و آهن اشاره کرد. به همین دلیل افراد زیادی در دنیا آن را جایگزین نمک ید دار کرده اند. از خواص این سنگ نمک میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • تنظیم خواب
  • تنظیم فشار خون
  • خاصیت ضد باکتری و ضدعفونی کردن
  • به رفع برخی از مشکلات تنفسی کمک می کند
  • به هضم غذا کمک می کند
  • ضد استرس قوی
  • تعادل را در بدن تنظیم می کند
  • ایمنی بدن را بالا می برد
  • برای بهداشت دهان و دندان ها بسیار مفید است
  • از اسپاسم عضلات جلوگیری می کند

سنگ نمک آبی

روش استفاده از نمک آبی

طریقه مصرف نمک آبی دارای تنوع است و یکی از آن ها استفاده از آن در پخت و پز می باشد. سنگ نمک آبی چاشنی بسیار خوبی برای غذا است. جالب است بدانید که بیشتر رستوران ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی از این نوع نمک استفاده می کنند. بنابراین یا بلورهای درست آن را با استفاده از دستگاه خرد می کنند و یا از نوع دانه ریز آن در پخت و پز استفاده می شود.

از دیگر موارد استفاده از سنگ نمک آبی باید به خاصیت ضد افسردگی آن اشاره کنیم، که به دلیل پتاسیم موجود در آن است. این نوع نمک باعث کاهش فشار عصبی می شود و رنگ زیبای آن نیز به دلیل وجود همین ماده معدنی در آن می باشد.

سنگ نمک آبی

متاسفانه بسیاری از افراد در ایران با این نوع نمک و خواص آن آشنایی ندارند، به همین دلیل صادرات سنگ نمک آبی به کشورهای اروپایی و آمریکایی بیشتر است. این نوع نمک به دلیل روش های سخت در استخراج آن، از قیمت بالایی نسبت به سایر موارد برخوردار است و این روزها شاهد صادرات آن به سایر کشورها هستیم.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *