مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سنگ نمک کریستالی شیشه ای با خلوص ۹۹٫۸ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نمک کریستالیخواص بلور کریستال سنگ نمکخرید عمده دل نمک کریستالیبازار نمک کریستالی جهرم
نمک کریستالی

سنگ نمک کریستالی شیشه ای با خلوص ۹۹٫۸ درصد، بالاترین نوع خلوص برای سنگ نمک در دنیا، امکان تامین ماهانه تا ۳۰ تن، امکان خرده فروشی حداقل ۱۰۰ کیلوگرم.

آشنایی با نمک کریستالی

نمک کریستالی که به عنوان یک ماده معدنی شناخته می‌شود از عناصری تشکیل شده است که می‌تواند بر سیستم بدن انسان تاثیر بسیار بالایی داشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش علم، امروزه دانشمندان به کشف انواع مختلفی از نمک در قطعات و اندازه های متفاوت و همچنین رنگ های گوناگون رسیده اند.

این نمک‌ها به صورت های مختلف در نقاط متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. این ماده با بافتی سفید رنگ و شیشه ای به عنوان ماده ای معجزه آسا در علم طب استفاده می شود.

نمک کریستالی

خواص بلور کریستال سنگ نمک

زمانی که صحبت از خواص نمک کریستالی میشود بلورهای کریستالی سنگ نمک به عنوان اصلی ترین ماده در نظر گرفته می‌شوند این بلور های کریستالی با داشتن خواص درمانی میتوانند سیستم ایمنی بدن را افزایش داده و تاثیر بسزایی در آرامش و قدرتمند سازی قلب و غدد فوق کلیوی داشته باشند.

از دیگر خواص درمانی نمک کریستالی می توان به درمان انواع دردهای استخوانی اشاره کرد. در طب سنتی قدیم از آن به عنوان یک ماده دارویی شفابخش استفاده بسیار زیادی می‌شد. همچنین به عنوان یکی از بهترین انواع نمک برای مصرف روزانه پیشنهاد می شود. این نمک کریستالی بر خلاف سایر نمک های موجود در بازار باعث کاهش فشار خون می ‌گردد.

نمک کریستالی

خرید عمده دل نمک کریستالی

زمانی که نمک کریستالی به صورت پودر و دانه ها و ذرات بسیار ریز در می آید با عنوان دل نمک به فروش میرسد. دل نمک با دارا بودن سدیم طبیعی به عنوان یکی از خالص ترین نمک های موجود شناخته می شود. این نوع نمک به صورت عمده و در حجم بسیار بالا خریداری می شود. میزان بالای تقاضا برای خرید عمده دل نمک به دلیل وجود خواص درمانی آن می باشد.

نمک کریستالی

بازار نمک کریستالی جهرم

جهرم به عنوان مهمترین مرکز ذخیره نمک کریستالی ایران شناخته شده است این طلای شور از بهترین نوع نمک در جهان می باشد. شهر جهرم یکی از مهمترین مراکزی است که این نمک را در حجم های بسیار بالا به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می کند. با وجود اینکه مصرف داخلی این نمک در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده است، اما هنوز این محصول به عنوان طلای شور به خوبی بین مردم شناخته نشده است.

کوه نمک که از دوران قدیم به عنوان مثالی برای ایرانیان یاد می شد حقیقتی واقعی در جنوب شهر جهرم است که با دارا بودن معادن بزرگ نمک به مکانی برای استخراج نمک کریستالی تبدیل شده است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *