مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات نمک آبی سمنان با ظرفیت تامین ماهانه ۵۰ تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره نمک آبی سمنان بیشتر بدانیدخواص نمک آبی سمنانتشخیص نمک آبی سمنان
نمک آبی سمنان

صادرات نمک آبی سمنان با ظرفیت تامین ماهانه ۵۰ تن، ارسال به سراسر اروپا، بسته بندی در کیسه های ۲۵ کیلویی دو جداره، برای اطلاع از قیمت نمک آبی و ثبت سفارش صادرات این محصول با ما تماس بگیرید.

درباره نمک آبی سمنان بیشتر بدانید

نمک آبی از جمله سنگ ‌نمک هایی است که دارای شهرت جهانی می باشد و به دلیل وجود مقادیر اندکی از این نوع سنگ نمک در معادن، دارای اهمیت بسیار ویژه برای اکثریت مردم می باشد. اما شاید تجربه ای از استفاده از نمک آبی نداشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خواص و همچنین موارد استفاده نمک آبی آگاه سازیم.

نمک آبی همان نمک خوراکی می باشد که به دلیل وجود مواد معدنی خاصی مانند آهن و کلسیم و پتاسیم دارای کریستال هایی به رنگ آبی می باشد. همچنین شرایط آب و هوایی و فشار و رطوبت نیز از جمله عللی هستند که این کریستال ها به رنگ آبی در آمده اند.

نمک آبی سمنان

خواص نمک آبی سمنان

نمک آبی در غارهای نمکی به طور طبیعی به وجود می آید. سنگ نمک آبی خواص درمانی و دارویی بسیار عالی دارد و جزو بهترین ادویه ها در دنیا می باشد. سنگ آبی دارای مواد معدنی مانند پتاسیم و کلسیم است و علاوه بر اینکه یک ادویه و طعم دهنده خوب برای غذا می باشد برای کاربردهای دیگری مانند زیبایی و کمیاب بودن در بین مردم دنیا دارای محبوبیت زیادی می باشد.

در ایران این نوع سنگ نمک تنها در کوه‌های اطراف سمنان و گرمسار یافت می شود و به علت غنی بودن از پتاسیم آهن و روی و کلسیم دارای خواص بی نظیر می باشد. نمک آبی سمنان جزو بهترین نوع های نمک آبی در جهان است و جالب است بدانید که نمک آبی سمنان از نظر خلوص مقدار سدیم کلرید دارای درصد بالای ۹۹ می باشد.

نمک آبی سمنان که در اکثر فروشگاه ها و ادویه فروشی ها و عطاری ها یافت می شود دارای خواص بسیار زیادی از جمله خاصیت ضد عفونی و ضد باکتری بودن می باشد که در نمک های معمولی از این خاصیت کمتر مشاهده می شود. همچنین نمک آبی باعث تنظیم فشار خون و تنظیم خواب و کمک به هضم غذا می شود و در بهداشت دهان و دندان بسیار خاصیت دارد.

نمک آبی سمنان

تشخیص نمک آبی سمنان

یکی از روش های مناسب جهت تعیین اینکه نمک آبی تقلبی است یا اصلی، این است که کوبیده شود. اگر نمکهای آبی کوبیده شوند دانه های ریز آن ها به رنگ سفید بوده و رنگ آبی نخواهند داشت. و همچنین نمک آبی به طور کامل دارای رنگ آبی نیست بلکه یک نوع کریستال شفاف است که دارای رگه های آبی رنگ می باشد. در بسیاری از کشور های جهان از نمک آبی برای کاربردهای مختلف از جمله زیبایی و وجود مواد معدنی استفاده می کنند.

نمک آبی سمنان

برای خرید سنگ نمک آبی اصل با مجموعه سنگ نمک هالیتو تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *