مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات نمک صنعتی به عمان با کیسه جامبو بگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه استخراج نمک از معادنتولید نمک صنعتیصادرات نمک صنعتی به عراق
صادرات نمک صنعتی

صادرات نمک صنعتی به عمان با کیسه جامبو بگ، نمک های صنعتی با قیمت بسیار مناسب، امکان تحویل ماهانه هزار تن در کیسه کوچک یا جامبو بگ به سفارش مشتری، امکان تحویل در تمامی بنادر کشور عمان.

صادرات نمک صنعتی، توسط کشور هایی که دارای معادن عظیم این نوع سنگ می باشند انجام می شود. کشور هایی نظیر ایران و پاکستان که دارای کوه های نمکی بسیاری در کشور خود می باشند، به عنوان صادر کنندگان اصلی این نوع ماده ی معدنی شناخته می شوند. پس از این که سنگ نمک از معادن سنگ نمک در مناطق مختلف کشور استخراج شد، این سنگ نمک به کارخانجات مختلف در سراسر کشور ارسال می شود تا فرآوری های لازم روی آن انجام شود و نمک صنعتی و همچنین نمک خوراکی از آن به دست آید و برای مصارف گوناگون از آن استفاده شود.

البته نمک صنعتی را می توان از دریا ها و دریاچه های نمکی هم به دست آورد. تفاوت عمده ای که نمک صنعتی با نمک خوراکی دارد، این است که درصد خلوص نمک خوراکی بسیار بالاتر از درصد خلوص نمک صنعتی می باشد. نمک خوراکی درصد خلوص آن بالاتر از ۹۰ درصد می باشد. حال آن که در مورد نمک صنعتی این مقدار بسیار پایین تر است. در این مقاله درباره‌ی صادرات نمک صنعتی و کاربرد های این نوع نمک بیشتر صحبت می کنیم.

صادرات نمک صنعتی

نحوه استخراج نمک از معادن

نمک به شکل سنگ نمک از معادن استخراج شده و پس از استخراج به کارخانجات فرآوری ارسال می شود. نمک صنعتی دارای کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف می باشد. به عنوان مثال در صنایعی همچون صنایع دباغی انواع پوست، صنایع تولید انواع مختلف اسید ها، تصفیه آب و فاضلاب و … از نمک صنعتی استفاده می شود.

صادرات نمک صنعتی

تولید نمک صنعتی

نمک صنعتی، برخلاف نمک خوراکی درصد خلوص بالایی نداشته و ممکن است در آن عناصر معدنی دیگری نیز وجود داشته باشد. به همین دلیل نمی توان از آن به عنوان نمک خوراکی استفاده کرد زیرا ممکن است سبب تولید سنگ کلیه شود و بیماری های مختلفی را برای انسان ایجاد کند‌. نمک صنعتی در واقع به پودر سنگ نمک گفته می شود که تصفیه ی کامل روی آن صورت نگرفته است و برای مصرف خوراکی مناسب نیست.

صادرات نمک صنعتی

صادرات نمک صنعتی به عراق

نمک صنعتی که در کارخانجات تولید این نوع نمک در سطح کشور ایران تولید می شود، به کشور های مختلف دنیا صادر می شود. کشور های مختلف آسیایی و اروپایی، همواره خریدار نمک صنعتی ایران بوده اند. کیفیت بالای نمک صادراتی ایران، دلیل این امر می باشد.

کشور عراق نیز به عنوان یکی از کشور های همسایه ی ایران، همواره خریدار نمک صنعتی ایران بوده است و حجم عظیمی از نمک و سنگ نمک تولیدی ایران، هر ساله به این کشور صادر می شود.

مجموعه سنگ نمک هالیتو امکان تحویل انواع نمک صنعتی دانه بندی را در مرز شیخ صالح و باشماخ با کمترین هزینه حمل دارد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *