مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش جدیدترین نمک صنعتی تولید روز

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید نمک صنعتیقیمت نمک صنعتیصادرات انواع نمک صنعتی گرمسار
نمک صنعتی

فروش جدیدترین نمک صنعتی تولید روز، نمک پودری، نمک شکری، نمک نخودی و شیلاتی، نمک صدفی با بسته بندی ۲۵ و ۴۰ کیلویی، تولید عمده نمک صنعتی، برای اطلاع از قیمت روز نمک صنعتی تماس بگیرید، حداقل سفارش ۱۰ تن.

فروش جدیدترین نمک صنعتی، با توجه به قیمت نمک صنعتی که از سوی واحدهای معتبر به صورت منصفانه و متعادل تعیین شده است، روند رو به افزایشی را تجربه می نماید. این نمک را بسیاری از صنایع به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین مواد اولیه در تولید مواد مورد نیاز به شمار می آورند که صدالبته این موضوع با مراجعه به مراکز فعال از نظر اینترنتی به شکلی عالی امکانپذیر می باشد.

نمک صنعتی

تولید نمک صنعتی

یکی از انواع مواد معدنی موجود در بازار نمک می باشد که ترکیبات سازنده آن مواد پیچیده ای نیست. سدیم به عنوان ماده اصلی و کلر در این باره دو ماده مهم و ارزشمند هستند. در واقع نام علمی آن سدیم کلراید است که در انواع مختلفی در بازار وجود دارد.
یکی از مهمترین این موارد نمک صنعتی ست. از ویژگیهای مهم این ماده خلوص کمتر آن است که در مقایسه با نمک خوراکی در سطح پایینتری قرار گرفته است.

برای درک بهتر میزان خلوص نمک صنعتی، می توان اینطور گفت که اگر این عدد را در نمک خوراکی بیش از ۹۹ درصد و یا به صورت دقیق تر ۹۹/۲ درصد بدانیم، در نمک صنعتی که البته کاربرد خوراکی ندارد به زیر ۹۵ درصد می رسد.
این نمک ید دار نبوده و همانطور که از نام آن هم می توان حدس زد، در مصارف صنعتی کاربرد دارد. علت تفاوت موجود بین نمونه های خوراکی و صنعتی عبور نمونه های خوراکی از مراحل تصفیه و پالایش بوده که باعث سلامت آن خواهد شد و در این صورت خوردن آن مسمومیتی متوجه جسم ما نخواهد بود. مرحله ای که در نمک صنعتی گذرانده نمی شود و در نتیجه خوردن آن برای سلامت خطرآفرین است.
در عوض در صنایع تولید شوینده و یا مواد بهداشتی، آب و فاضلاب، تولید اسید، صنعت دباغی و غیره می توان کاربردهای آن را دید.

نمک صنعتی

قیمت نمک صنعتی

نمک پودری هر تن ۳۳۰۰۰۰ تومان

صادرات انواع نمک صنعتی گرمسار

کشور ما ایران منابع معدنی فراوانی برای تولید و آماده سازی نمک در اختیار دارد. در نتیجه به جرات می توان از کشورهای برتر در این حوزه دسته بندی کرد.

نمک صنعتی

مجموعه سنگ نمک هالیتو، در برخی از نقاط کشورمان، فعالیت های خود را با هدف تولید نمک باکیفیت و مناسب، راه اندازی کرده و برای نیل به این هدف تلاشهایی را در این راستا ارائه می دهد.
شرکت نمک صنعتی با بهره گیری از دانش روز و تخصص افرادی که در این حوزه صاحبنظر هستند و سالها تجربه دارند، توانسته نام خود را به عنوان تامین کننده ای برتر در این بخش معرفی نماید و رضایت بسیاری از صنایع و مشاغل را در کارنامه موفقیتهای خود داشته باشد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *