مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سنگ نمک برای دام فله ای و کیسه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک برای گاو آبستنسنگ نمک مخصوص خوراک دامفروش سنگ نمک برای دام
سنگ نمک برای دام

فروش سنگ نمک برای دام فله ای و کیسه، سنگ نمک سفید یک دست، سنگ نمک سفید رگه دار با قیمت ارزان، نمک دامی پودری و شکری با کیسه ۲۵ و ۳۰ کیلویی.

سنگ نمک برای دام یکی از موضوعات مهم در رابطه با تامین جیره ی غذایی دام می باشد که از طریق آن می توان نیاز دام به برخی مواد معدنی را تامین کرد. از همین رو لازم است در دامپروری ها به این موضوع توجه ویژه ای شود. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

نمک برای گاو آبستن

همان طور که می دانید مصرف سنگ نمک برای دام یکی از الزامات جیره ی غذایی می باشد. اما نکته ی مهمی که وجود دارد میزان مصرف آن در دوران بارداری دام ها به خصوص گاو می باشد. همان طور که می دانید یکی از چالش های بزرگ برای گاو های تازه زا، وجود بیماری تب شیر یا همان کمبود کلسیم می باشد. به همین دلیل باید گفت که احتیاجات غذایی گاو آبستن به کلسیم بیشتر از هر زمان دیگری است.

کلسیم نقش بسیار موثری در فرآیند زایمان و پس از زایمان گاو دارد. از همین رو لازم است مصرف سنگ نمک برای دام و به خصوص برای گاو آبستن را به حداکثر میزان ممکن رساند و حتی در هفته های آخر از قرار دادن نمک در جیره ی غذایی گاو آبستن خودداری کرد. چرا که متوازن کردن جیره ی غذایی گاو های آبستن با استفاده از نمک های آنیونی تداخل های کاتیون های سدیم و پتاسیم را کاهش می دهد.

سنگ نمک برای دام

سنگ نمک مخصوص خوراک دام

سنگ نمک برای دام نوعی از سنگ های نمکی است که از آن برای تولید نمک مورد استفاده در جیره ی غذایی دام ها استفاده می شود. نمک به عنوان یکی از ماده های غذایی با ارزش برای دام شناخته می شود که به عنوان ماده ای ضدعفونی کننده استفاده از آن در جیره ی غذایی دام توصیه می شود.

در واقع سنگ نمک برای دام می تواند کمبود سدیم در بدن دام را تامین کرده و از ابتلا به بیماری های که در صورت کمبود این ماده غذایی به وجود می آید، جلوگیری نماید. برای مثال از بیماری های دهان و دندان جلوگیری می کند.

سنگ نمک برای دام

فروش سنگ نمک برای دام

امروزه شرکت های مختلفی را می توان یافت که در حوزه فروش سنگ نمک برای دام به فعالیت می پردازند. کارخانه ها و شرکت های مختلفی را می توان یافت که در حوزه فرآوری سنگ نمک فعال بوده تا به این ترتیب بتوانند نمک مورد نیاز برای جیره ی غذایی دام ها را تامین نمایند.

سنگ نمک برای دام

البته استفاده از سنگ نمک های خام هم طرفداران خاص خود را دارد و حتی می توان گفت که مصرف این نوع نمک ها برای تامین غذای دام بیشتر از نمک های فرآوری شده می باشد. از جمله فاکتور های مهمی که  در خرید و فروش سنگ نمک برای دام باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به دو فاکتور مهم کیفیت و قیمت نمک خریداری شده می باشد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *