مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده نمک آبی دونه شکری سمنان با قیمت استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک آبی از کجا بخریمنمک آبی چیستفروش نمک آبی در تهران
نمک آبی

فروش عمده نمک آبی دونه شکری سمنان با قیمت استثنایی، نمک آبی اصل سمنان، امکان تامین و صادرات ماهانه تا ظرفیت ۲۵ تن، بسته بندی ۲۰ کیلویی، ارسال از طریق دریا به کشورهای اروپایی با کمترین نرخ حمل، بسته بندی شده روی پالت.

نمک آبی از کجا بخریم

آیا راجع به نمک آبی چیزی شنیده اید، خواص و کاربرد آن را می دانید؟ آیا می دانید این نمک ها را از کجا می توان تهیه کرد؟ با ما همراه باشید تا جواب سوالات خود را بگیرید. قبل از هر چیز به معرفی سنگ آبی می پردازیم.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده نمک آبی و سنگ نمک آبی کریستالی و سنگ نمک آبی کلکسیونی است.

نمک آبی

نمک آبی چیست

نمک آبی، همان نمک خوراکی است که برخی مواد معدنی مانند کلسیم و پتاسیم در آن وجود دارند. این سنگ نمک به دلیل وجود این مواد معدنی به ویژه پتاسیم ، این رنگ را به خود گرفته است. این سنگ نمک شهرت جهانی دارد و یکی از نایاب ترین و کمیاب ترین سنگ نمک ها محسوب می شود.

استخراج این سنگ نمک در سال، بیشتر از پنج تن نیست. جالب است که بدانید این نمک فقط در ایران و در معدن های گرمسار وجود دارد. و در هیچ جای دیگر پیدا نمی شود.

نمک آبی در کشورهای مختلف، به منظورهای گوناگونی خریداری می شود. ممکن است، برخی صرفا به جهت زیبایی و خاص بودن آن و برخی هم به دلیل مواد معدنی که در آن وجود دارد، آن را مصرف کنند. همچنین این نمک در بهترین رستوران های دنیا به عنوان چاشنی و سر میز استفاده می شود. این نمک به دلیل داشتن پتاسیم ضد افسردگی است.

رنگ آبی دانه های این نمک، به صورت کاملا طبیعی است. ولی ممکن است برخی از سودجویان با رنگ کردن دانه های نمک، اقدام به فروش نوع تقلبی آن کنند. برای تشخیص نمک آبی اصلی از نوع تقلبی آن به نکات زیر توجه داشته باشید،

یادداشت
سنگ نمک آبی کاملا آبی نیست و رگه هایی از رنگ آبی در بعضی از سنگ ها دیده می شود.

وقتی سنگ نمک آبی را خرد کنید، دانه های کوچک شده، همه سفید بوده و آبی نیستند و فقط نقطه های آبی رنگ را مشاهده خواهید کرد.

نمک آبی

فروش نمک آبی در تهران

استخراج نمک آبی خیلی کمتر از نمک های معمولی است. همین مسئله باعث شده است، این نمک در بازار فروش، به عنوان یک نمک گران قیمت و لوکس باشد. و بیشتر مشتری های آن کشورها های اروپایی هستند ولی در تهران هم مراکزی هستند که به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش این محصول می پردازند.

یادداشت

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده و صادرات نمک آبی، امکان صادرات این محصول را به سراسر دنیا دارد

نمک آبی

کلام آخر اینکه بسیاری از سایت ها به صورت اینترنتی به فروش این محصول می پردازند. اما همان طور که گفته شد چون این سنگ، یک سنگ کمیاب است و نوع تقلبی آن در بازار بسیار زیاد است، دقت کنید که از سایت های معتبر آن را تهیه کنید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *