مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده نمک معدنی خوراکی کیسه ۲۰ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نمک معدنیبزرگترین معادن نمک ایرانمعرفی انواع نمک معدنیصادرات نمک معدنی به عراق
نمک معدنی

فروش عمده نمک معدنی خوراکی کیسه ۲۰ کیلویی، نمک خوراکی سمنان، کاملا بهداشتی و تصفیه شده، امکان تحویل به صورت یددار و بدون ید، تحویل سفارش در بسته بندی های ۴۰۰ و ۵۰۰ گرمی نیز امکان پذیر است.

آشنایی با نمک معدنی

نمک به عنوان یک ماده معدنی بسیار مهم شناخته شده است. در دنیا این ماده به صورت سنگ نمک استخراج می شود. نوع دیگری از استخراج نمک تهیه آن از آب دریا است. نمک معدنی جزو آن دسته از نمک هایی است که به صورت سنگ نمک از معادن استخراج می شود.

سدیم موجود در نمک به عنوان یک ماده غذایی برای بدن انسان بسیار ضروری می باشد. با توجه به توصیه های سازمان بهداشت جهانی مصرف روزانه ۵ گرم نمک برای تمام سنین بسیار با اهمیت است.

نمک به دو حالت تصفیه شده و صنعتی مورد استفاده می باشد. نمک تصفیه شده بیشتر در پخت و پز استفاده می شود و دلیل آن وجود ید در این نمک می باشد. نمک صنعتی بیشتر در صنایع کاربرد دارد.

نمک معدنی

بزرگترین معادن نمک ایران

ایران دارای بزرگترین و غنی ترین معادن نمک دنیا می باشد. این معادن که بیشتر در ناحیه شمالی کشور واقع هستند دارای منبع بسیار زیادی از انواع مواد معدنی می باشد. سمنان به عنوان مهمترین استان در تولید نمک شناخته شده است.

شهر گرمسار واقع در استان سمنان دارای معادن فراوان نمک می باشد. معادن نمک گرمسار انواع مختلف نمک در رنگها و مدلهای متنوع را استخراج می کند. این نمک ها به صورت های نمک معدنی و یا نمک سنگی تولید می شود. نمک معدنی با قابلیت های بسیار بالا توسط کارخانجات سنگ نمک تهیه می‌شوند.

نمک معدنی

معرفی انواع نمک معدنی

نمک ها بر خلاف تصور عموم مردم به مدل‌های مختلفی تقسیم بندی می شوند و نمک معدنی با داشتن خواص متفاوت به انواع مختلف با رنگ های متفاوت تقسیم بندی می شود. انواع نمک معدنی عبارتند از نمک آبی، نمک کریستالی، نمک سفید، نمک قرمز و نمک صورتی. هر کدام از این نمک ها بر اساس عنصر معدنی خاص موجود در آن دارای خواص متفاوتی می باشند.

به صورت کلی نمک معدنی به رنگ آبی دارای عنصر پتاسیم، نمک قرمز دارای عنصر آهن و نمک سفید به عنوان نمک خالص و بدون املاح معدنی قابل استفاده می باشند. نمک کریستالی نیز به صورت بلورهای نمک و در قطع بزرگ تر و شفاف از این معادن استخراج می شود.

صادرات نمک معدنی به عراق

پس از تحولات سیاسی اخیر، عراق به عنوان یکی از کشورهای همسایه گزینه بسیار مناسبی برای صادرات نمک می باشد. این کشور با دارا بودن شرایط آب و هوایی بسیار گرم و خشک امکان تولید نمک را ندارد. به همین دلیل انواع مختلفی از نمک به صورت صنعتی و معدنی به این کشور صادر می شود. عراق به عنوان یکی از مراکز مهم دریافت کننده نمک ایران می باشد.

نمک معدنی

امکان تحویل نمک خوراکی معدنی با ظرفیت تحویل ماهانه تا ۸۰۰ تن وجود دارد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *