مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نمک تصفیه شده ۳۰۰ گرمی و یک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نمک تصفیه شده ۳۰۰ گرمی و یک کیلوییتفاوت نمک کوهی و دریانمک تصفیه شدهتولید نمک تصفیه شدهکارخانه نمک تصفیه شده سمنان
نمک تصفیه شده

قیمت نمک تصفیه شده ۳۰۰ گرمی و یک کیلویی، فروش عمده نمک فله با کیسه ۲۵ کیلویی، امکان بسته بندی نمک خوراکی در کیسه جامبو بگ ویژه صادرات به عمان و عراق.

نمک تصفیه شده چیست و چه مزیت هایی در مقایسه با نمک تصفیه نشده برای انسان به همراه دارد؟ در گذشته، نمکی که انسان ها برای استفاده به عنوان چاشنی غذا ها مورد استفاده قرار می دادند، معمولا دارای ناخالصی های زیادی بود و این موضوع باعث شده بود که بسیاری از مردم، به بیماری های مختلف مبتلا شوند. مسمومیت با سرب یکی از مهم ترین و اصلی ترین بیماری هایی بود که مردم با آن دست و پنجه نرم می کردند و به دلیل وجود مقادیر بالای سرب در نمک، مسمومیت با سرب در افراد ایجاد می شد.

بعلاوه در گذشته نمک ها فاقد ید بودند و این موضوع باعث ایجاد بیماری گواتر در بیشتر افراد جامعه شده بود. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با نمک تصفیه شده آشنا کرده و درباره آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض نماییم. با ما همراه باشید.

نمک تصفیه شده

قیمت نمک تصفیه شده ۳۰۰ گرمی و یک کیلویی

نوع نمک بسته بندی تعداد در هر بسته قیمت هر بسته تومان
نمک تصفیه شده ۵۰۰ گرم ۲۰ عدد ۲۲۰۰۰
نمک تصفیه شده یک کیلویی ۱۰ عدد ۲۲۰۰۰

تفاوت نمک کوهی و دریا

نمک کوهی، همانطور که از اسمش بر می آید، از معادن سنگ نمک به دست می آید. معادن سنگ نمک در هر کجای کره زمین یافت نمی شوند و معادن عظیم سنگ نمک، فقط و تنها فقط در بعضی از کشور ها مثل پاکستان و ایران یافت می شوند. در بقیه جا های کره زمین، به صورت اندک می توان این نوع سنگ را یافت. اما نمک دریا، از بیشتر دریاها و اقیانوس های آب شور قابل استخراج است.

البته نمک در دریا هایی مثل دریای مدیترانه به مراتب بیشتر از سایر دریا ها استخراج شده و پس از تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد. نمک دریا معمولا حاوی عناصر و مواد معدنی مختلفی مثل گوگرد، منیزیم، ید و  … می باشد که باید پیش از مصرف، این مواد و ناخالصی ها از نمک جدا شوند. البته ید برای سلامتی انسان مفید بوده و بایستی به نمک تصفیه اضافه شود.

نمک تصفیه شده

تولید نمک تصفیه شده

بیشتر نمک تصفیه ای که در کارخانجات تولید نمک تصفیه شده تولید می شود، معمولا از سنگ نمک به دست می آید و در موارد اندکی نمک تصفیه را از دریا می گیرند. سنگ های نمکی که از معادن سنگ نمک استخراج شده اند، به کارخانه های تولید نمک تصفیه انتقال داده می شوند و سپس پس از طی مراحلی، نمک تصفیه شده مرغوب تولید شده و روانه بازار می شود.

نمک تصفیه شده

کارخانه نمک تصفیه شده سمنان

استان سمنان، یکی از استان های برتر در زمینه تولید سنگ نمک مرغوب می باشد و با دارا بودن معادن عظیم سنگ نمک، به عنوان استان برتر در این زمینه شناخته می شود. به عنوان مثال، معدن سنگ نمک گرمسار که در این استان قرار دارد، به عنوان بزرگ ترین معدن سنگ نمک در ایران، خاورمیانه و حتی جهان شناخته می شود که سالانه مقدار زیادی سنگ نمک از این معدن استخراج می شود.

لذا استان سمنان با دارا بودن این معادن عظیم سنگ نمک، به یکی از استان های پیشتاز در عرصه تولید نمک تصفیه شده تبدیل شده است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *