مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عمده فروشی انواع نمک گاو و سنگ نمک دامی

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت سنگ خوردن گاوخاصیت سنگ نمک برای گوسفنداننمک گاومرکز فروش نمک گاو
نمک گاو

مرکز عمده فروشی انواع نمک گاو و سنگ نمک دامی، سنگ نمک مخصوص گاو، انواع بلوک لیسیدنی دامی ویژه صادرات، بارگیری سنگ نمک فله از معدن به قیمت معدن، نمک دامی با کیسه ۳۰ کیلویی.

نمک از جمله ی مواد معدنی است که اکثر قریب به اتفاق جانداران از جمله انسان ها و دام ها به آن برای متابولیسم طبیعی بدن نیاز دارند. لذا امروزه در دامداری ها و گاوداری ها، به دام ها نمک می دهند تا این دام ها بتوانند رشد مناسبی داشته باشند.

بدیهی است در صورتی که نمک مورد نیاز این دام ها فراهم نشود، هم در تولید شیر با مشکل مواجه می شوند، و هم به خوبی رشد نمی کنند. به نمک ها و سنگ نمک هایی که برای گاو ها درست می شوند، نمک گاو می گویند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو در زمینه ی تولید انواع مختلف سنگ های نمک، از جمله سنگ نمک خوراک دام، سنگ نمک گاو، سنگ نمک های تزئینی و … در سطح کشور فعالیت دارد.

انواع مختلف نمک و سنگ نمک مخصوص گاو به صورت خام، فله و برش خورده در این مجموعه تولید و ارائه می گردد. در این مقاله درباره ی نمک گاو بیشتر صحبت می کنیم.

نمک گاو

علت سنگ خوردن گاو

همانطوری که در بالا اشاره شد، دام ها برای این که بتوانند رشد مناسبی داشته باشند، به نمک به عنوان یک ماده ی معدنی حیاتی برای بدن نیاز دارند. علت سنگ نمک خوردن گاو هم همین است. گاو ها و دام ها برای تأمین نمک مورد نیاز بدن خود، باید در طول روز مقدار مناسبی نمک مصرف کنند تا فرآیند شیردهی آن ها با مشکل مواجه نشود و همچنین بتوانند به خوبی رشد کنند.

نمک گاو

خاصیت سنگ نمک برای گوسفندان

سنگ نمک هایی که از معادن سنگ نمک استخراج می شوند، در موارد مختلف و متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم ترین کاربرد های این نوع سنگ، کاربرد آن به عنوان خوراک دام می باشد. برای این که نمک مورد نیاز دام ها تامین شود، صاحبان دامداری ها از سنگ نمک های تراش خورده با سطحی صاف و صیقلی استفاده می کنند و این سنگ ها را در داخل دامداری ها گذاشته تا دام ها بتوانند از آن استفاده کرده و نمک مورد نیاز بدن خود را تامین کنند.

فرآیند شیردهی دام های اهلی مثل گاو ها و گوسفند ها، به دریافت میزان نمک مناسب در طول روز وابسته می باشد.

نمک گاو

مرکز فروش نمک گاو

مراکز متعددی در سطح کشور در زمینه ی تولید انواع مختلف سنگ نمک ها فعالیت می کنند که نمک گاو یکی از مهم ترین انواع سنگ نمک ها می باشد که به گاوداری ها فروخته می شود. سنگ نمک گاو دارای خصوصیاتی می باشد که از جمله ی این خصوصیات می توان به داشتن سطحی صاف اشاره کرد. در صورتی که نمک گاو صیقلی و صاف نباشد و دارای زوائد نوک تیز باشد، ممکن است به لب و دهان گاو ها آسیب وارد کند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو انواع سنگ نمک گاو را به صورت بلوک های لیسیدنی و برش خورده در بسته بندی کارتنی ارائه می دهد که بیشتر مناسب بازارهای صادراتی است و برای بازار داخل می بایست از سنگ نمک فله استفاده شود.

برای خرید سنگ نمک فله ارزان قیمت با ما تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *