مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش سنگ نمک قرمز گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع سنگ نمک رنگیصادرات انواع سنگ نمک قرمز
سنگ نمک قرمز

مرکز فروش سنگ نمک قرمز گرمسار، صادرات سنگ نمک قرمز و انواع سنگ نمک رنگی با بسته بندی جامبو بگ، امکان تحویل ماهانه تا ۸۵۰ تن.

یکی از انواع سنگهای نمک، سنگ نمک قرمز است که در معادن یافت می شود تعداد این سنگ ها بسیار محدود است که در بعضی ازکشورها یافت می شود. سنگ نمک قرمز دارای فواید و خواص بسیار زیادی است که ازجمله این خواص وجود آهن بسیار زیادی است که در این نوع سنگ نمک وجود دارد در کشور ما شهر گرمسار یکی از بزرگترین معادن سنگ نمک دنیا را دارد.

سنگ نمک قرمز

معرفی انواع سنگ نمک رنگی

انواع سنگ نمک در طیف های مختلف هستند مانند، سنگ نمک قرمز که همانطور گفته شد بدلیل آهن بسیار زیاد در کشورهای دیگر برای رفع کمبود آهن استفاده می شود اما در ایران از این سنگ برای تولید آجر نمک و دکور استفاده می کنند.

سنگ دیگر نمکی به شکل نارنجی رنگ است که این سنگ هم برای کارهای تزئینی استفاده می شود اما سنگ دیگر نمک سنگ نمکی آبی است که بسیار نسبت به دو مورد قبل ناچیز است اما خواص معدنی بسیار بالایی دارد.

سنگ دیگر نمکی سنگ سفید نمکی است که بسیار در کشور دیده می شود و همینطور در بقیه کشورها نیز می توان این سنگ را یافت کرد اما هنوز بعضی از کشورها این سنگ نمک را ندیده اند اما با توجه به مصارف بالای این سنگ دارای کیفیت بسیار مختلفی است که باید در انتخاب این سنگ دقت کنیم مثلا سنگ سفید نمکی بصورت اعلاء و درجه یک (که بسیار درجه خلوص بالایی دارند) – سنگ سفید رگه دار (که به دلیل داشتن رگه های تیره کیفیت چندانی ندارد) – سنگ نمک سیاه (که با درجه خلوص بسیار پایین برای دباغی ها و صنایعی که به درجه خلوص کاری ندارند مورد استفاده قرار می گیرند) وجود دارد .

سنگ نمک قرمز

صادرات انواع سنگ نمک قرمز

بدلیل وجود نوسانات ارزی سنگ نمک کشور ایران بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر است.کیفیت بالای این سنگ ها به همراه قیمت مناسب از طرف فروشنده سنگ نمک می تواند افراد بسیار زیادی را از نقاط مختلف دنیا برای خرید این سنگ ها به معادن کشورها می آورد.

سنگ نمک قرمز

انواع بسیار گوناگونی در سنگ نمک وجود دارد مثلا بعضی از این سنگ ها با درجه خلوص بالا و بعضی با درجه خلوص پایین و بقیه با درجه خلوص متوسط است که هرکدام از این سنگ ها کاربرد متفاوتی دارد لذا اگر سنگی کیفیت یا درجه خلوص پایینی دارد نمی توان گفت که این سنگ نمک در هیچ کجا استفاده نمی شود چرا که در بعضی استفاده ها باید از سنگ نمک با درجه خلوص پایین استفاده کنیم لذا باید در انتخاب این سنگ دقت کنیم که برای چه کاری می خواهیم .

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *