مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش سنگ نمک معدنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید بی نظیر نمک معدنی در طب اسلامیفروش و صادرات انواع سنگ نمک معدنی
سنگ نمک معدنی

مرکز فروش سنگ نمک معدنی، قیمت روز سنگ نمک معدنی، سنگ نمک دامی، سنگ نمک آبی، سنگ نمک خوراکی، سنگ نمک کریستالی شیشه ای، سنگ نمک صورتی و نارنجی و قرمز ویژه صادرات.

نمک یکی از اصلی ترین چاشنی های غذایی و مواد مختلف است و بدون آن هیچ ماده غذایی مزه نخواهد نداشت، یکی از بهترین انواع نمک های موجود در بازار نیز،  نمک معدنی یا همان نمک دریا است.

مرکز فروش نمک معدنی در کشور، مرغوب ترین نوع نمک موجود در کشور را در کیسه های پارچه ای بسته بندی می کند که معمولا وزنی بین ۵۰۰ گرم تا یک و نیم کیلو گرم دارد.

سنگ نمک معدنی

فواید بی نظیر نمک معدنی در طب اسلامی

مصرف نمک معدنی از نظر طب اسلامی  فواید بسیاری برای بدن دارد، به طوری که مصرف آن بسیار توصیه می گردد.

از جمله فواید بی نظیر این نوع نمک برای بدن، پاکسازی بدن از انواع میکروب و باکتری است، به طوری که می تواند باکتری ها را از حفره دهانی تا مخرج نابود کند و از بروز بیماری های عفونی جلوگیری نماید.

حتی از آن می تواند برای ضدعفونی کردن انواع سبزیجات خام نیز استفاده کرد که بهترین گزینه برای جایگزین کردن مواد شوینده شیمیایی است.

نمک معدنی دارای عناصر مهمی مانند منیزیم است که از ضعف اعصاب جلوگیری می کند و می تواند میزان ترشح نوعی هورمون دخیل در افسردگی که سروتونین نام دارد را متعادل کند تا از بروز بیماری های اعصاب و روان جلوگیری شود.

نمک معدنی دارای عنصر روی یا همان زینک است که برای سلامت پوست، مو و ناخن ها بسیار موثر است و مصرف آن می تواند با محکم کردن ریشه های مو، ریزش مو را از بین ببرد، از طرفی شکنندگی ناخن ها را نیز بر طرف کرده و ناخن ها را مقاوم و زیبا می کند.

حاوی عنصر مس است که در روان کردن جریان خون تاثیر دارد و کمبود آن می تواند عوارض جبران ناپذیری مانند ایجاد لخته و سکته قلبی را برای بدن داشته باشد.

ید نیز از دیگر عناصر مورد نیاز بدن است که برای غده تیروئید بسیار ضروری بوده و کمبود آن منجر به پرکاری تیروئید و در نهایت بروز بیماری گواتر می شود و به همین دلیل مصرف نمک معدنی حاوی ید برای همه افراد جامعه لازم است.

سنگ نمک معدنی

فروش و صادرات انواع سنگ نمک معدنی

این روز ها بسیاری ترجیح می دهند که به جای استفاده از نمک های صنعتی تصفیه شده که تمامی املاح خود را از دست داده اند، از نوع طبیعی و معدنی آن استفاده کنند.

برای تهیه سنگ نمک معدنی اصل با مجموعه هالیتو تماس بگیرید تا سفارشات شما در سریعترین زمان از معدن به تمامی نقاط بارگیری شود.

سنگ نمک معدنی

مجموعه هالیتو به عنوان بزرگترین تامین کننده سنگ نمک در ایران، امکان صادرات سنگ نمک با مجوزات مخصوص و امکان تحویل در کشور مقصد تمامی محصولات را با کمترین نرخ حمل دریایی و زمینی به مقصد ارسال می نماید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *