مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نحوه ساخت اتاق نمک و اخذ مجوز

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کننده برتر آجر نمکمزایای استفاده از اتاق نمکروش ساخت اتاق نمک با آجر نمک
اتاق نمک

نحوه ساخت اتاق نمک و اخذ مجوز، ساخت اتاق نمک به روش آجر نمک و نمک پاشی، به روش های مختلفی امکان پذیر است، می توانید با کمترین هزینه بیشترین بهره‌برداری را از اتاق نمک درمانی خود داشته باشید.

اتاق نمک دارای فضایی است که از کریستال ها و آجرهای نمک پوشیده شده و محیطی است که در آن باکتری وجود ندارد و نور کافی داشته و افراد در آن انرژی درمانی می‌شوند. در اتاق نمک ژنراتورهای مخصوصی وجود دارد و هواساز نمکی، گرد نمک را در محیط پخش می‌کند. چون ایران از لحاظ معادن نمک غنی می‌باشد کلینیک های نمک درمانی _ سالن های یوگا و ماساژ و سونای نمک در آن وجود دارد.

با متدهای جدید نیازی به استفاده از دستگاه هالوژنراتور در اتاق نمک نیست

تولید کننده برتر آجر نمک

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولیدکننده آجر نمک در ایران می‌باشد. این مرکز جزء مراکز شناخته شده است که در این زمینه فعالیت دارد و بزرگترین معدن سنگ نمک خاورمیانه به شمار می‌آید. آجرهای سنگ نمک در سایزهای متفاوتی تولید و به بازار فروش می‌رود.

آجر نمک حاصل برش خوردن سنگ نمک های درمانی است و از آنجا که بهترین سنگ نمک متعلق به گرمسار می‌باشد تولید آجرهای نمکی از سنگ نمک گرمسار در صدر محصولات ما قرار دارد.

اتاق نمک

مزایای استفاده از اتاق نمک

اتاق نمک دارای آجرهای نمکی یا لامپ هایی است که ین منفی تقویت کننده روحیه و استرس را در هوا آزاد می‌کند و باعث به وجود آمدن فضایی آرام بخش می‌شود. این اتاق باعث می‌شود فرد احساس شادابی کند و یک تنفس عمیق را تجربه کند همچنین درخشش پوست و گرفتن انرژی دوباره از مزایای آن می‌باشد. به علت تاثیرات آرام بخش و خاصیت سم زدایی، هالو تراپی می‌تواند از سیستم عصبی و لنفاوی و ایمنی بدن حفاظت کند با کمک این اتاق می‌توان الگو خواب بهتری داشت و ظرفیت ریه ها هم افزایش می‌یابد. روش درمانی در آنها کاملا طبیعی و بدون هیچ عوارضی می‌باشد.

اتاق نمک

روش ساخت اتاق نمک با آجر نمک

اتاق نمک در شکل های گوناگونی ساخته می‌شود و این نوع اتاق ها دارای دیوارهای نمکی، نورپردازی مخصوص، سنگ فرش یا شن های نمکی می‌باشد و گاهی ماساژ هایی هم در آنها وجود دارد. یکی از اصول ساخت آنها تعداد ین های منفی می‌باشد.

اتاق نمک

به دو روش، استفاده از آجر نمک و استفاده از نمک اتاق های نمک را نمک اندود می‌کنند البته ترکیب این دو باعث جذابیت بسیار زیاد این اتاق ها می‌شود در تهیه آجر نمکی از سنگ نمک استفاده می‌شود و هر کشوری که دریاچه و دریای نمک داشته باشد می‌تواند آن را تولید کند. در تولید آن از هیچ مواد شیمیایی مضری استفاده نشده و فقط همان سنگ نمک است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *