مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده قرص نمک خوراکی گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

قرص نمک چیست؟قرص نمک برای سختی گیر آبتولید قرص نمک دستگاه دیالیز
قرص نمک

تولید کننده قرص نمک خوراکی گرمسار، قرص نمک خوراکی تولیدی با خلوص بالاتر از 99.2 درصد، به شیوه ای بسیار استثنایی عملیات احیا را انجام می دهد، برای خرید عمده قرص نمک خوراکی تماس بگیرید.

تولید قرص نمک به منظور استفاده در موارد صنعتی تا درمانی و غیره انجام می شود. نمک یکی از مهمترین موادی است که بشر در طول تاریخ خود از آن استفاده های متعدد کرده است. با رشد تکنولوژی و تولید تجهیزات مختلف وابستگی بشر به این ماده معدنی افزایش یافته است. امروزه نمک در قالب های مختلف خوراکی، صنعتی و فرآورده های حاصل از آن روانه بازار می شود. فرآورده های نمک عمدتا در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از فرآورده های جانبی نمک قرص آن است. ما در ادامه به معرفی قرص نمک و کاربردهای مهم آن می پردازیم.

قرص نمک چیست؟

تولید قرص نمک عمدتا برای تامین نیاز صنایع انجام می گیرد. نمک یک ماده معدنی است که سدیم و کلرید دو جز اصلی تشکیل دهنده آن می باشند. در قرص نمک نیز این دو عنصر اجزای تشکیل دهنده آن می باشند. جهت تولید این قرص گلوله های نمک با روش تبخیر سازی بخار و آب ساخته می شوند. مواد حاصل از این فرایند پس از خشک شدن غربالگری می شوند. در نهایت قرص نمک تولید می شود. قرص نمک برای گرفتن سختی آب و دستگاه های دیالیز کاربرد دارد. ما در ادامه قرص نمک سختی گیر آب و قرص نمک دستگاه دیالیز را معرفی می کنیم.

تولید کننده قرص نمک

قرص نمک برای سختی گیر آب

تولید قرص نمک برای گرفتن سختی آب نیز انجام می شود. در واقع این قرص نمک برای استفاده در دستگاه های سختی گیر آب استفاده می شود. سیستم کاری دستگاه های سختی گیر آب که با قرص نمک کار می کنند، به صورت معکوس RO است. در این حالت سختی آب توسط سدیم و با احیای رزین گرفته می شود. قرص نمک سختی گیر آب دارای 99 تا 99.4 درصد سدیم است. این قرص نسبت به سنگ نمک مواد ناخالصی کمی دارد به همین دلیل رسوبات کمی را در سیستم های سختی گیر آب به جای می گذارد. قرص نمک سختی گیر با تبادل یونی و روشی کاملا مقرون به صرفه سختی آب را می گیرد.

تولید کننده قرص نمک

تولید قرص نمک دستگاه دیالیز

قرص نمک دستگاه دیالیز یکی از انواع قرص نمک است که در دستگاه های دیالیز استفاده می شود. خون بیمار بایستی به وسیله دستگاه دیالیز بایستی پاکسازی شود. برای پاکسازی خون بیمار از آب خالص استفاده می شود. اگر آب ورودی به دستگاه دیالیز دارای ناخالصی باشد، عواقب خطرناکی برای بیمار دارد. با استفاده از قرص نمک و دستگاه سختی گیر، آب ورودی با عبور از سیستم سختی گیر Ro مناسب استفاده در دستگاه دیالیز می شود.

تولید کننده قرص نمک

می توان گفت که کیفیت کار دستگاه دیالیز نیز تا حدود زیادی وابسته به آب خالص است. در این دستگاه خالص بودن آب نیز تنها با کمک قرص نمک با کیفیت به دست می آید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *