مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید قرص نمک تصفیه آب از تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قرص نمک چیست؟قرص نمک برای دستگاه دیالیزقرص نمک تصفیه آب
قرص نمک تصفیه آب

خرید قرص نمک تصفیه آب از تولید کننده، قرص نمک خوراکی خلوص بالاتر از 99 درصد، قرص نمک طعام، حداقل سبت سفارش 1 تن، ارسال به تهران همان روز سفارش، ارسال به شهرستانها از طریق باربری.

یکی از مهم ترین مواد در تصفیه خانه های صنعتی و خانگی که در صنایع مختلفی نیز کاربرد دارد، قرص نمک تصفیه آب می باشد. این قرص طی یک تکنولوژی مدرن تولید می شود و کار اصلی آن تصفیه سختی آب می باشد. آب یکی از مواد اولیه مهم در صنایع تولیدی مختلف می باشد. درجه سختی آب می تواند بر کیفیت محصول نهایی تولید شده تاثیر مستقیم بگذارد. به همین جهت استفاده از قرص نمک یکی از مواد پر کاربرد صنعتی می باشد. این محصول همچنین با جلوگیری از آسیب رساندن به دستگاه های تصفیه آب به چرخه هزینه های صنایع نیز کمک می نماید.

قرص نمک چیست؟

شاید از خود بپرسید قرص نمک چیست و چه کاربردی دارد؟ در قرص های نمک هیچگونه ناخالصی وجود ندارد. همچنین خبری از مواد افزودنی مثل پتاسیم و سدیم در ساختارش نیست. بلکه مواد اصلی ساختار تشکیل دهنده آن الکترولیت های سدیم و کلرید می باشند. ظاهر اولیه آن مشابه نمک خوراکی است. اما از آنجایی که قرار است برای جلوگیری از انسداد لوله و دستگاه های بزرگ و کوچک تصفیه آب مورد استفاده قرار بگیرد، آن را به صورت فشرده در آورده اند و به آن قرص نمک تصفیه آب می گویند.

تنها مصرف قرص های نمک برای مصارف صنعتی نمی باشد. از این قرص برای دستگاه های تصفیه آب خانگی، ماشین ظرفشویی و… نیز استفاده می کنند. به همین جهت بسته بندی محصول نیز عموما به صورت بسته های عرضه صنعتی و خانگی در بازار به فروش می رسد.

قرص نمک تصفیه آب

قرص نمک برای دستگاه دیالیز

یکی از مهم ترین کاربردهای قرص نمک تصفیه آب استفاده از آن در دستگاه دیالیز می باشد. آبی که در دستگاه های دیالیز استفاده می شود باید حتما خالص و بدون هیچ ناخالصی باشد. زیرا هرگونه ناخالصی در این دستگاه موجب می شود تا خونی که به بدن بیمار منتقل می شود وی را دچار آسیب های بیشتری نماید. به همین جهت با استفاده از قرص نمک، آبی را که قرار است وارد دستگاه دیالیز شود، قبل از ورود تصفیه می کند و سختی آن را برطرف می نماید.

قرص نمک تصفیه آب

قرص نمک تصفیه آب

قرص نمک تصفیه آب همانگونه که اشاره شد محصولی کاربردی برای از بین بردن سختی آب است. سختی آب می تواند باعث ایجاد گرفتگی لوله ها و از بین رفتن فیلتر های تصفیه آب شود، که جبران این قطعات گاها هزینه بالایی را برای صنایع مختلف خواهد داشت. استفاده از قرص نمک تصفیه آب از بروز این مشکلات جلوگیری می کند و هیچ جرمی از خود به جای نمی گذارد.

قرص نمک تصفیه آب

بنابراین با کمک این قرص کوچک می توان عمر دستگاه هایی که کار تصفیه و گرفتن سختی آب را به عهده دارند، بیشتر نمود. تنها نکته مهم برای شرایط نگهداری قرص نمک است. این قرص باید در محیط هایی با رطوبت پایین و دمایی بین 15 الی 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *