مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید نمک صنعتی از گرمسار سمنان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک صنعتی چگونه تولید می‌شود؟کاربرد نمک در صنعتکارخانه نمک گرمسار
نمک گرمسار

خرید نمک صنعتی از گرمسار سمنان، تنوع دانه بندی از .۳ میل تا ۵ میلیمتر، بسته بندی در کیسه های دوجداره صادراتی، تحویل درب کارخانه با هزینه بارگیری کاملا رایگان، همچنین اگر دوست دارید بدانید آیا نمک صنعتی خوراکی است و نمک صنعتی چگونه تولید می شود با همراه باشید.

میزان مصرف نمک صنعتی در صنایع مختلف چندین برابر مصرف نمک خوراکی است. در واقع این نوع نمک در صنایع پتروشیمی، داروسازی، تولید مواد شوینده و … کاربرد گسترده دارد. شاید برایتان جالب باشد که این نوع نمک حتی در صنایع نساجی، تولید پارچه و لباس کاربرد دارد. در پی استفاده گسترده از این نمک در صنایع، تولید آن افزایش چشمگیری داشته است. کارخانه های نمک گرمسار در این زمینه تخصص کافی دارند و نیاز شرکت ها را فراهم می‌کنند.

نمک صنعتی چگونه تولید می‌شود؟

نمک صنعتی، نمک تصفیه نشده با درصد خلوص پایین‌تر از نمک خوراکی است که در صنایع متفاوت استفاده می‌شود. استخراج و تولید نمک صنایع با فرایند تولید نمک خوراکی متفاوت است. تولید به روش تبخیر، هیدرولیکی، تونلی و پلکانی نیز فرایندهای مختلف استخراج و تولید نمک صنایع هستند که به اقتضای محل انتخاب می‌شوند.

رایج ترین روش تولید نمک صنعتی در معادن نمک گرمسار، روش تونلی و پلکانی است. سنگ نمک های استخراج شده از معدن پس از بررسی عناصر تشکیل دهنده با استفاده از دستگاه‌ های خردکن، خرد و آماده استفاده می‌شوند. نمک صنایع بر اساس خواص و اندازه در انواع شکری، شیلاتی، پودری و صدفی تولید می‌شوند.

نمک صنعتی

کاربرد نمک در صنعت

برخلاف باور عموم، درصد بالایی از نمک استخراج شده از معادن سنگ نمک در صنایع گوناگون استفاده می‌شوند. نمک صنعتی به عنوان ماده اساسی و ارزان در واکنش های شیمیایی برای تولید فلزات خالص، ذوب کردن یخ، استخراج عناصر خالص و … محسوب می‌شود. این نوع نمک به دلیل ساختار متفاوت، در دسترس بودن و قیمت مناسب در اغلب صنایع کاربرد دارد. برخی از کاربردهای نمک تصفیه نشده در صنعت شامل موارد ذیل هستند:

  • تولید مواد شیمیایی چون کلر، سدیم مایع، هیدروکلریک اسید، فلز سدیم، سود سوزآور و نیترات سدیم
  • تثبیت رنگ در صنایع نساجی
  • تولید محلول های نمکی، کپسول، آمپول های وریدی و … در صنعت داروسازی
  • به عنوان ماده ضروری در دکل حفاری نفت، روان کننده حفاری و خنک کننده دستگاه حفاری در صنایع پتروشیمی کاربرد دارد.
  • صنایع تولید مواد شوینده و صابون ها
  • تصفیه آب
  • صنعت الکترولیز
  • صنایع تولید انرژی

نمک صنعتی

کارخانه نمک گرمسار

نمک صنعتی درصد قابل توجهی از محصول کارخانه نمک گرمسار را تشکیل می‌دهد. در واقع معادن سنگ نمک گرمسار، منبعی بسیار مناسب برای استخراج و تولید انواع نمک مورد استفاده در صنایع نامبرده هستند.

نمک صنعتی

مجموعه سنگ نمک هالیتو به عنوان کارخانه ای فعال در زمینه استخراج، تهیه و تولید نمک صنعتی و خوراکی فعالیت می‌کند. این مجموعه علاوه بر تأمین نمک صنایع داخلی، صادرات سنگ نمک، نمک صنایع و نمک خوراکی به کشور های اطراف را بر عهده دارد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *