مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمک صادراتی سمنان ویژه بازار عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخچه نمک در ایرانصادرات نمک به عراقنمک صادراتینمک صادراتی سمنان
نمک صادراتی

نمک صادراتی سمنان ویژه بازار عراق، نمک خوراکی تصفیه شده، ید ۴۰ و ید ۶۰، کیسه های ۲۰ و ۲۵ کیلویی، امکان تحویل لب مرز، ارائه سرتیفیکیت جهت خروج محصول از مرز.

تاریخچه نمک در ایران

نمک صادراتی شامل انواع نمک از جمله:

  • نمک معدنی
  • نمک تصفیه شده
  • نمک بدون تصفیه با سایزبندی های مختلف
  • نمک آبی
  • و نمک صورتی می‌باشد.

تاریخچه نمک در ایران به زمان آریایی ها و ۶۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. مصرف نمک برای حفظ مواد غذایی، قدمت دیرینه دارد. این ویژگی و همچنین، هم ارزش شدن آن با طلا و سکه، باعث شد که نمک به یک کالای تجاری تبدیل شود و در کل دنیا و ایران وارد بازار داد و ستد شد. پیشینه تجارت نمک در ایران با پیدا شدن جسد ۶ مرد مومیایی شده در معدن نمکی در زنجان مرتبط است.

احتمالا این افراد بر اثر ریزش معدن، در آنجا دفن شده‌اند. کاوشگران قدمت آن را به دوره هخامنشیان و ۲۳۵۰ ساله می‌دانند. اکثر تمدن ها در کنار آب ها و معادن نمک شکل گرفته‌اند، نمک ارزشی بالاتر از غلات داشته چرا که غلات را بدون نمک نمی‌توانستند نگهداری کنند. بنابراین نمک با غلات به صورت پا یا پای تجارت و معامله می‌شد. تجارت نمک در انگلستان _ چین و ایران وجود داشته است.

نمک صادراتی

صادرات نمک به عراق

نمک تصفیه شده صادراتی جزء محصولاتی است که به کشور عراق صادر می‌شود. نمک صادراتی به عراق از طریق تولیدکنندگان آن انجام می‌شود. بسیاری از کشورها برای تامین نیاز خود به نمک، نیازمند وارد کردن آن هستند که کشور عراق یکی از آنها است. البته صادرات این محصول نیاز به شناخت بازار هدف _  برنامه ریزی و علم صادرات می‌باشد.

کیفیت بالای نمک ایرانی باعث شده که در کشور های جهان شهرت داشته باشد. ایران جزء هفت کشور تولید کننده نمک است. نمک صادراتی فرصت خوبی برای حضور ایران در بازار های جهانی و ورود ارز به ایران را دارد. وجود یک برنامه صادراتی می‌تواند برای کشور صادر کننده و کشور وارد کننده پر سود و منفعت باشد. کشور ایران با توجه ظرفیت های تولیدی که دارد می‌تواند نیاز های خوراکی و غیر خوراکی را در کشور عراق تامین کند. بیشترین صادرات نمک از معدن های گرمسار و سمنان است.

نمک صادراتی

نمک صادراتی سمنان

نمک صادراتی سمنان با خلوص بالاتر از ۹۹ درصد جزء مرغوب ترین نمک خوراکی محسوب شده و به بازار صادرات عرضه می‌شود. به دلیل مرغوب بودن و کیفیت عالی سنگ نمک سمنان کارخانجات تولید نمک زیادی در این استان وجود دارد. از جمله دلایل امتیاز سمنان در زمینه نمک، به خط مواصلاتی و خط ریلی آن برمی‌گردد که باعث شده حمل نمک از آنجا به مقصد گمرک بسیار آسان باشد.

نمک صادراتی

برای خرید عمده نمک سمنان با ما تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *