مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده آجر نمکی گرمسار و چسب نمک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه برش آجر نمککاربرد آجر نمکی چیست؟تولید کننده سنگ نمک آشپزی
آجر نمکی

تولید کننده آجر نمکی گرمسار و چسب نمک، آجر نمک درمانی برای ساخت اتاق نمک، قبل از خرید آجر نمک حتما کیفیت و قیمت آجر نمک های درمانی هالیتو را مقایسه کنید.

آجر نمکی از سنگ نمک به دست می آید و از نظر خواص درمانی با سنگ نمک مشترک است. یکی از خواص آجر نمکی آن است که انرژی های منفی محیط پیرامون را دفع می نماید و در نتیجه حس آرامش را برای افراد به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های آجر نمکی آن است که هوای محیط اطراف را پاکسازی و تصفیه می نماید. آجر نمکی برای افرادی که دارای مشکلات تنفسی و تنگی نفس هستند، بسیار مناسب است.

نحوه برش آجر نمک

سنگ نمک توسط دستگاه های مخصوصی به صورت مکعبی برش خورده و آجر نمکی تولید می شود.  این آجر ها با توجه به موارد کاربرد در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند. در قیمت گذاری بر روی آجر ها باید این نکته را در نظر داشت که هر چه اندازه ی آجر نمکی بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

آجر نمکی

کاربرد آجر نمکی چیست؟

آجر های نمکی برای ساخت اتاقک هایی مخصوص استفاده می شوند که این اتاقک ها در درمان بیماری ها بسیار موثر هستند. آجر نمکی برش خورده می تواند آلودگی های محیط را به خود جذب نماید و از این نظر خاصیت ضد عفونی کننده ی بسیار قوی برای محیط دارد.

یون های منفی موجود در آجر نمکی، هوای داخل اتاقک های نمکی  را کاملا تصفیه می نماید و این اتاقک ها یکی از بهترین مکان ها برای نگهداری بیماران تنفسی هستند. ساخت اقلام تبلیغاتی از دیگر کاربرد های آجر نمکی است.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده آجر نمک در ایران

آجر نمکی

تولید کننده سنگ نمک آشپزی

سنگ نمک یکی از جدید ترین روش هایی است که برای آشپزی و تهیه ی غذا به کار می رود. در این روش مصرف نمک در پایین ترین حد ممکن است و این سنگ ها خاصیت دارویی و درمانی دارند. سنگ نمک آشپزی در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند و عموما برای گریل کردن غذا کاربرد دارند. استفاده از این سنگ ها برای افرادی که دارای فشار خون بالا هستند، بسیار کاربردی و مفید است و به کنترل فشار خون افراد کمک می کند.

آجر نمکی

در استفاده از این سنگ ها باید دقت نمود که حرارت به گونه ای ملایم و تنظیم شده باشد، زیرا غذا دچار سوختگی نشود و به آرامی بپزد. ابعاد سنگ نمک آشپزی متنوع است و با توجه به اندازه های آن می توان مناسب ترین مورد را برای استفاده انتخاب نمود و به کار گرفت و آشپزی سالم و کم هزینه را با توجه به موارد ذکر شده در بالا تجربه نمود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *