مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده صابون سنگ نمک ماساژ درمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طریقه استفاده از صابون نمکسنگ نمک مخصوص ماساژتولید صابون سنگ نمک
صابون سنگ نمک

تولید کننده صابون سنگ نمک ماساژ درمانی، گوی سنگ نمک ماساژ، فروش صابون سنگ نمک به صورت عمده، فروش عمده انواع سنگ نمک تزیینی با خواص درمانی.

یکی از کاربرد های نمک در حوزه ی آرایشی و بهداشتی، تولید صابون سنگ نمک است که کاربرد های مختلفی دارد. این محصول ارگانیک با استفاده از تکه های سنگ نمک تولید شده است. صابون سنگ نمک، علاوه بر کاربرد های بهداشتی، دارای خواص درمانی متعددی است. مدل های مختلفی از صابون سنگ نمک در بازار موجود است و خریداران با توجه به سلایق خود می توانند اسانس یا رنگ مورد نظر خود را انتخاب نماید و از آن بهره ببرند.

طریقه استفاده از صابون نمک

صابون سنگ نمک لایه بردار مناسب پوست است و در درمان کک و مک بسیار موثر است. انواع جوش و آکنه را برطرف کرده و تیرگی های سطح پوست را به راحتی از بین می برد. نحوه ی مصرف نیز به این صورت است که روزانه دو بار و به مدت ۱ الی ۲ دقیقه کف صابون بر روی پوست نگه داشته شود و سپس سطح پوست به آرامی و با آب ولرم شست و شو شود. صابون سنگ نمک کاملا طبیعی است و بدون هیچگونه مواد نگهدارنده ای تولید می شود. برای پوست های حساس نیز حساسیت های پوستی به وجود نمی آورد.

صابون سنگ نمک

سنگ نمک مخصوص ماساژ

سنگ نمک صورتی و یا سنگ نمک هیمالیا، از منطقه ای در نزدیکی رشته کوه های هیمالیا استخراج می شود. این سنگ نمک به رنگ صورتی است و فقط در همین نقطه از دنیا یافت می شود. ماساژ با این سنگ نمک خواص درمانی زیادی به همراه دارد و برای سلامتی مفید است. در ادامه به چند مورد از این خواص اشاره می کنیم:

  • باعث کاهش فشار خون می شود.
  • باعث سلامتی و استحکام استخوان ها می شود.
  • باعث بهبود در عملکرد گردش خون بدن می شود.
  • باعث آرامش بخشی به فرد می شود.
  • کمی پوست را لایه برداری می کند. 

صابون سنگ نمک

تولید صابون سنگ نمک

صابون سنگ نمک از سنگ نمک طبی تولید می شود. این نوع سنگ نمک ها که دارای خاصیت درمانی گسترده ای است، بسیار کمیاب است و در معادن خاصی دیده می شود. سنگ نمک استفاده شده در صابون سنگ نمک دارای خلوصی در حدود ۹۹٫۵ درصد است.

صابون سنگ نمک

تکه های سنگ نمک در تولید صابون سنگ نمک به کار می روند و هیچ گونه مواد افزودنی به آن ها اضافه نمی شود. این صابون ها کاملا ارگانیک بوده و با استفاده از رنگ ها و اسانس های مختلف، بر اساس سلایق مختلف خریداران تولید و به بازار عرضه می شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *