مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمک صادراتی مخصوص بازار عراق روسیه هند

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ نمک صادراتی قرمز و نارنجیسنگ نمک صادراتی آبیصادرات نمک به هندصادرات نمک به عراق
نمک صادراتی

نمک صادراتی مخصوص بازار عراق روسیه هند، صادرات نمک تبلور مجدد به عراق با ید ۶۰، صادرات نمک خوراکی به روسیه، صادرات سنگ نمک نارنجی و صورتی به هند.

کشور ایران، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های سنگ نمک در جهان شناخته شده و با دارا بودن معادن عظیم سنگ نمک، هر ساله صادرات انواع مختلف سنگ نمک، از ایران به کشور های همسایه و همچنین سایر کشور های جهان، از جمله کشور های اروپایی صورت می گیرد. این نمک ها، تحت عنوان نمک صادراتی شناخته می شوند. انواع و اقسام مختلفی از این سنگ نمک ها وجود دارند که هر کدام رنگ متفاوتی داشته و دارای مواد معدنی مختلفی در ساختار خود می باشند که باعث تغییر رنگ آن ها شده است. در ادامه شما را با سه مورد از مهم ترین سنگ نمک های صادراتی آشنا می کنیم.

نمک صادراتی

سنگ نمک صادراتی قرمز و نارنجی

اگر سنگ نمک، دارای مقادیر مشخصی از عنصر آهن در ساختار خود باشد، آن سنگ نمک به رنگ های نارنجی و قرمز در می آید که بسته به میزان آهن موجود در آن، رنگ آن تیره تر یا روشن تر خواهد بود. این نوع سنگ نمک، در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال در صنایع تزئیناتی و تولید انواع چراغ خواب های سنگ نمک و همچنین تندیس های نمکی، از این نوع سنگ نمک استفاده می شود. بعلاوه این نوع نمک، کاربرد های درمانی نیز دارد و برای آن دسته از افرادی که از کم خونی فقرآهن رنج می برند، این نوع سنگ نمک می تواند کمبود آهن بدن آن ها را جبران نماید.

نمک صادراتی

سنگ نمک صادراتی آبی

یکی دیگر از زیبا ترین انواع سنگ نمک، سنگ نمک آبی می باشد که به مقدار خیلی کم در جهان وجود دارد و فقط در کشور ایران، مقادیر بیشتری از این نوع سنگ نمک یافت می شود. این نوع سنگ نمک به دلیل وجود ذخایر پتاسیم در آن است که به این شکل درآمده و رنگ آبی به خود گرفته است.

صادرات نمک به هند

یکی از کشور هایی که هر ساله مقادیر زیادی سنگ نمک، به آن کشور ارسال می شود، کشور هند می باشد. این کشور به این دلیل که از منابع سنگ نمک سهمی در دنیا ندارد، و یا میزان این نوع سنگ در این کشور بسیار اندک است. لذا برای رفع نیاز های خود، همواره اقدام به واردات این نوع سنگ به کشور خود می کند.

نمک صادراتی

صادرات نمک به عراق

کشور عراق به عنوان همسایه غربی ایران شناخته می شود که سالیانه، صادرات انواع مختلف مواد شیمیایی، صنعتی، غذایی و … به این کشور انجام می شود. یکی از مقصد های سنگ نمک ایران، کشور عراق می باشد که با توجه به میزان کم سنگ نمک در این کشور، این نوع سنگ به این کشور نیز صادر شده و ارز آوری مناسبی برای ایران به همراه دارد.

برای مشاوره صادرات سنگ نمک با ما تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *