مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه نمک سمنان فروش عمده نمک صنعتی و خوراکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از نمک در صنعتتولید کننده نمک خوراکیخرید از کارخانه نمک سمنان
کارخانه نمک سمنان

کارخانه نمک سمنان فروش عمده نمک صنعتی و خوراکی، تولید کننده نمک خوراکی و صنعتی با ظرفیت تولید ماهانه ۱۲۰۰ تن، امکان صادرات با ارائه مجوز و سرتیفیکیت، امکان تحویل در کشور مقصد.

استان سمنان یکی از ذخایر عظیم نمک است به همین علت کارخانه نمک سمنان در اکثر نقاط این استان به چشم می‌خورد. ماشین آلات و تجهیزات و سیستم کنترل کارخانه نمک سمنان بر اساس تکنولوژی روز دنیا می‌باشد و همه تجهیزات واحد تبخیر از نوع آلیاژهای مخصوص مونل، تیتانیوم و اورانوس می‌باشد و مقاومت بالایی در برابر محلول نمک داغ دارد. کارخانه نمک سمنان پروانه‌ استاندارد از سوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را دارد.

استفاده از نمک در صنعت

کشور ما ایران دارای معادن نمک بسیاری می‌باشد که نمک سمنان جزء بزرگترین تولیدکنندگان نمک معدنی و صنعتی به شمار می‌رود. نمک صنعتی بدون هیچ عملیاتی، مستقیم به کارخانه منتقل می‌شود چون کارخانه‌جات تولیدی در خط تولید نیازمند نمک صنعتی هستند. نمک صنعتی در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و در انواع گوناگون موجود می‌باشد که با توجه به گریدهای مختلف تولید می‌شود. تفاوت نمک خوراکی با صنعتی در میزان رشد خلوص آن است چرا که مواد شیمیایی با درصد خلوص پایین در صنایع و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمک صنعتی در کارخانه‌جات تولید خوراک دام و طیور _ دباغی _ چرم سازی _ تصفیه و تولید آب آشامیدنی _ تولید نئوپان _ بویلر _ سختی گیری _ احیای رزین و صنایع شیمیایی کاربرد دارد.

کارخانه نمک سمنان

تولید کننده نمک خوراکی

نمک وقتی از معدن استخراج می‌شود ناخالصی های زیادی دارد و برای اینکه مصرف خوراکی پیدا کند باید تصفیه شود که در کارخانه های نمک با روش هایی مثل تبلور و کارهای مربوط به تولید نمک کار تصفیه را انجام می‌دهند. نمک خوراکی از دو عنصر سدیم و کلر تشکیل شده که سدیم یک فلز نرم و واکنش پذیر و کلر یک غیر فلز و دارای گاز دو اتمی و خیلی واکنش پذیر می‌باشد که وقتی این دو عنصر در کنار هم باشند طی یک واکنش گرماده و شدید، ترکیب سفید رنگی به نام نمک خوراکی را به وجود می‌آورند.

کارخانه نمک سمنان

خرید از کارخانه نمک سمنان

به خاطر کاربردهای گوناگون نمک و استفاده آن در صنایع مختلف باید آن را از بهترین تولیدکنندگان نمک خریداری کرد. کارخانه نمک سمنان به صورت فله و بسته بندی و سنگ نمک محصولات خود را ارائه می‌دهد که خرید به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌شود. همچنین به صورت آنلاین هم می‌توان محصول را سفارش و خریداری کرد.

کارخانه نمک سمنان

برای خرید و صادرات سنگ نمک با ما تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *