مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش سنگ نمک کریستالی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سنگ نمک بلوریکاربرد نمک کریستالیصادرات سنگ نمک کریستالی
سنگ نمک کریستالی

بازار فروش سنگ نمک کریستالی اعلا، نمک کریستال خوراکی، سنگ نمک شفاف، دل نمک کریستالی با خلوص ۹۹٫۸ درصد،سنگ نمک کریستالی جهت صادرات بسته بندی ۲۵ کیلویی.

سنگ نمک کریستالی همانند دیگر سنگ های نمک از صدها سال پیش در اقیانوس ها شکل گرفته است. این نوع سنگ نمک دارای درجه خلوص ۹۹٫۹ درصد نمک است. به همین خاطر بسیار مورد توجه همگان واقع شده و کاربردهای فراوانی دارد. به دلیل کارایی زیاد و خواص فراوانی که دارد از قیمت های بسیار بالایی نیز برخوردار است. در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد این نوع سنگ نمک می پردازیم.

خواص سنگ نمک بلوری

همانطور که در مقدمه عنوان شد، سنگ نمک کریستالی از خواص بسیار زیادی برخوردار است. این سنگ به سنگ نمک بلوری نیز شهرت دارد. خواص فراوان سنگ نمک کریستالی سبب شده در صنایع مختلف مورد توجه قرار بگیرد. گفتنی است که این نمک در ساخت دارو، تولید لوازم آرایشی و همچنین استفاده های تزیینی کاربرد فراوانی دارد. برخی افراد هستند که از سنگ نمک بلوری در حمام استفاده می کنند. استفاده از آن جهت شادابی و طراوت پوست و بسیاری از موارد دیگر شما را حیرت زده خواهد کرد. چرا که گردش خون شما را تنظیم می کند و باعث نرم شدن پوستتان می شود.

سنگ نمک کریستالی

کاربرد نمک کریستالی

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی جالب است بدانید که نمک کریستالی در زندگی ما کاربردهای زیادی دارد و حتی همه ما دست کم یک بار آن را از نزدیک دیده ایم. حالا ممکن است که با نامش آشنا نبوده باشیم. سنگ نمک کریستالی به دلیل بافتی که دارد می تواند به خوبی نور را منتشر کند. به همین منظور چراغ هایی تحت عنوان چراغ نمکی و همچنین آباژورهای نمکی ساخته شده اند. از این چراغ های نمکی در ساختمان های مسکونی جهت نورپردازی و تزیینات مورد استفاده واقع می گردد.

استفاده از بلورهای نمک کریستال بر روی پوست خواص درمانی زیادی دارد. مطالعات و تحقیقات دانشمندان حاکی از آن است که کم تحرکی برخی افراد با استفاده از این نمک بر روی بدنشان حل خواهد شد. گفتنی است که جنس سنگ نمک مذکور همان نمکی است که روزانه از آن در آشپزی هایمان استفاده می کنیم. با این تفاوت که خالص بودن آن و مواد معدنی موجود در آن بیشتر است و همچنین مانند نمک های مورد استفاده ما تصفیه نشده است.

سنگ نمک کریستالی

صادرات سنگ نمک کریستالی

همانگونه که اشاره کردیم کاربرد سنگ نمک کریستالی بسیار زیاد است. استفاده از آن در تهیه لوازم آرایشی، استفاده های درمانی و … سبب شده که کشورهای زیادی خواهان خرید آن باشند. این نمک دارای بازار هدف بسیار خوبی در کشورهای خارجی خصوصا کشورهای اروپایی می باشد.

سنگ نمک کریستالی

ناگفته نماند که استفاده از این سنگ نمک در طب سنتی نیز کاربرد دارد. به همین منظور کشورهایی که برای درمان از طب سنتی استفاده می کنند به واردات این نوع نمک می پردازند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *