مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده عمده گوی سنگ نمک ماساژ و گوی چراغدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز استفاده از گوی ماساژ سنگ نمکسنگ نمک را کجای خانه بگذارید؟تولید کننده عمده گوی سنگ نمک چراغدار
گوی سنگ نمک

تولید کننده عمده گوی سنگ نمک ماساژ و گوی چراغدار، گوی ماساژ سنگ نمک، سنگ نمک بلوری، آباژور سنگ نمک تزیینی، برای خرید عمده محصولات سنگ نمک تزیینی مجموعه هالیتو با ما تماس بگیرید.

گوی سنگ نمک از بهترین و زیباترین اکسسوری های تولید شده می باشد که جهت تزیینات منزل می توان از آن استفاده کرد. همچنین خواص بسیار زیادی دارد که نتایج مثبتی را شامل می شود.

طرز استفاده از گوی ماساژ سنگ نمک

در طب سنتی استفاده از گوی سنگ نمک مانند بسیاری از روش های دیگر طب آسان می باشد. ابتدا آن را گرم می کنند و سپس در محل های خاصی از بدن می گذارند. با قرار دادن گوی های نمک در نقاط خاص بدن سبب شل شدن آن قسمت ها می شود. این کار باعث افزایش جریان انرژی در بدن می شود. نقاطی که معمولا سنگ نمک را در آن نواحی قرار می دهند مفاصل، نخاع و کف دست هستند.

جالب است بدانید که گوی سنگ نمک تنها سبب شل شدن عضلات بدن نمی شود بلکه باعث صفر شدن میدان مغناطیسی در بدن فرد می شود. همین فرایند تعادل بدن را به بهترین شکل تنظیم می کند و به بهبود سیستم بدنی افراد کمک می کند.

گوی سنگ نمک

سنگ نمک را کجای خانه بگذارید؟

گوی سنگ نمک خواص فراوانی برای بدن دارد. استفاده از آن اگر به شکل اصولی انجام شود فواید زیادی برایتان خواهد داشت. شما می توانید رنگ های مختلف سنگ نمک را که هر کدام خواص درمانی مخصوصی دارند در جاهای مختلف منزل قرار دهید و از فواید بی نظیر آن ها بهره مند شوید.

باید توجه داشته باشید که در محل قرار گیری آن ها در منزل باید وسواس به خرج دهید. باید آن ها را در مناطقی از منزل قرار دهید که بیشتر در آنجاها حضور دارید. مثلا اتاق پذیرایی، اتاق خواب یا آشپزخانه مکان هایی هستند که یک فرد بیشتر اوقات روز را در آن جا سپری می کند. نکته مهم این که سعی کنید سنگ نمک را در جاهایی که وسایل الکترونیکی وجود دارند قرار دهید. چرا که اشعه ها و سیگنال های منفی آن ها را خنثی می کند.

گوی سنگ نمک

تولید کننده عمده گوی سنگ نمک چراغدار

گوی سنگ نمک را می توان از مراکز فروش متعدد یا از تولید کنندگان آنها خریداری نمود. نوع جدید سنگ نمک به صورت چراغ دار طراحی شده است که می توانید از آن به عنوان چراغ خواب و تزیینات منزل خود استفاده کنید. اگر شما هم دوست دارید از خواص این گوی های نمکی چراغ دار بهره ببرید پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه مجموعه سنگ نمک هالیتو بزنید.

گوی سنگ نمک

مجموعه سنگ نمک هالیتو با داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف ایران، امکان فروش محصولات را به صورت مستقیم برای خریداران ایجاد کرده است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *