مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سنگ نمک برای گاو در کرمانشاه و کرمان

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سنگ نمک دامیسنگ نمک برای گاومقدار نمک لازم برای گاوخرید سنگ نمک برای گاو از معدن
سنگ نمک برای گاو

خرید سنگ نمک برای گاو در کرمانشاه و کرمان، سنگ نمک دامی ارزان قیمت، سنگ نمک دامی سفید رنگ، نمک دامی کیسه ای، تخفیف ویزه جهت شهرهای کرمان و کرماشاه.

همانطور که میدانید برای پرورش بهتر و به صرفه دام ها از مواد معدنی و پروتئینی بسیار زیادی استفاده می شود که سنگ نمک یکی از جمله مواد مغذی برجسته و سرشار از مواد آلی و معدنی نظیر ویتامین، پروتئین و انرژی لازم برای بدن دام زنده می باشد، خرید سنگ نمک برای گاو فواید بسیار زیادی به همراه دارد که به صورت اختصاصی به بررسی آن پرداخته ایم.

خواص سنگ نمک دامی

  1. بی اشتهایی و کاهش تولید شیر و وزن دام ها یکی از جمله معضلاتی است که اگر به موقع رفع نشود می تواند سبب بروز بیماری های جدی تر و بزرگ تری گردد که به همین منظور خرید و استفاده از سنگ نمک در تغذیه دام ها می تواند تاثیر داشته و بروز این مشکلات را در دام های زنده کاهش دهد.
  2. اگر در پرورش دام های مختلف ویتامین و انرژی مورد نیاز بدن دام تامین نشود امکان بروز بیماری هایی همچون تب شیر، ریزش پشم، بیماری پیکا وجود دارد به گونه ای که وجود محصولی به نام سنگ نمک می تواند تمامی این بیماری های مضر و خطرناک را در بدن دام ها به حداقل برساند.
  3. از جمله خواص سنگ نمک برای گاو تامین سدیم و کلر است که اگر در بدن دام به حداقل برسد موجب کاهش باروری گاو و حتی مرگ ناگهانی دام خواهد شد.

سنگ نمک برای گاو

مقدار نمک لازم برای گاو

وجود سنگ نمک در دوره پرواربندی و پرورش گاوها نقش بسزایی دارد به گونه ای که به یک عامل ضروری و حیاتی تبدیل گردیده است، کمبود نمک و سدیم در بدن گاوها سبب بروز بیماری هایی نظیر آماس مغزی می شود که این عامل سبب شده است دامداران با استفاده از محصولاتی همچون سنگ نمک نیاز و انرژی بدن گاو را برطرف نمایند، مقدار نمک استفاده شده برای تغذیه دام باید کاملا اصولی انجام گیرد زیرا در غیر این صورت مصرف بیش از حد نمک می تواند سبب ایجاد مشکلاتی در زمینه هضم و دستگاه گوارشی گردد.

سنگ نمک برای گاو

خرید سنگ نمک برای گاو از معدن

از آنجایی که خوردن سنگ نمک توسط گاوها سبب تامین مواد معدنی مورد نیاز و ضروری بدن دام ها می شود همواره تقاضا برای فروش و عرضه این محصول توسط دامداران و مشتریان زیادی در حال افزایش است، سنگ نمک یک محصول معدنی و صنعتی است به صورتی که مشتریان این محصول را می توانند به صورت عمده و تکی از معادن تولید و فروش سنگ نمک با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایند.

سنگ نمک برای گاو

مجموعه سنگ نمک هالیتو علاوه بر فروش حضوری به صورت آنلاین و غیر مستقیم نیز سنگ نمک دامی را عرضه می کند  که برای این منظور کافیست سفارش خود را از طریق کاشناسان ما  ثبت کنید و محصول خود را در مقصد دریافت نمایید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *