مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سنگ نمک کریستالی بلوری از معدن دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سنگ نمک کریستالیکاربرد دل نمک شفافخرید سنگ نمک بلوری
سنگ نمک کریستالی

خرید سنگ نمک کریستالی بلوری از معدن دار، فروش عمده سنگ نمک سفید و شفاف، نمک کریستال خوراکی، خلوص ۹۹٫۸ درصد، سفارشات خرده و عمده در سریعترین زمان به مقصد ارسال می شوند، ارسال سفارش حداقل ۱۰۰ کیلو.

خواص سنگ نمک کریستالی

یکی از بهترین نمک های موجود در طبیعت که از دل اقیانوس های خشک شده و معادن به دست می آید، سنگ نمک کریستالی می باشد.

این نمک محصولی شفاف و شیشه ای می باشد، به همین دلیل به آن دل نمک و یا سنگ نمک بلوری نیز گفته می شود. سنگ نمک کریستالی دارای خلوص بالایی است، به همین دلیل محصول پرفروشی می باشد.

بسیاری از شرکت های داروسازی از این نمک برای ساخت انواع داروهای مسکن برای زانوها، دست ها و از بین بردن ورم های نقاط مختلف بدن استفاده می کنند. این ماده انرژی زا می تواند در بهبود بیماری های تنفسی و بیماری های عصبی نیز تاثیرگذار باشد.

این نمک می تواند به سلامتی پوست و لایه برداری از آن کمک کند. به همین دلیل برای ساخت بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی از آن استفاده می شود. خیلی از افراد از این نمک به صورت خوراکی استفاده می کنند. آنها سنگ نمک کریستالی را می کوبند و از نمک آن استفاده می کنند.

بسیاری از افراد از سنگ نمک کریستالی که دارای ناخالصی بیشتری می باشد و مستحکم تر است، برای ساخت چراغ های مختلف استفاده می کنند. این چراغ ها علاوه بر زیبا کردن محل زندگی می توانند انرژی های منفی را جذب کنند و سبب آرامش افراد شوند.

سنگ نمک کریستالی

کاربرد دل نمک شفاف

سنگ دل نمک قسمت درونی سنگ نمک کریستالی می باشد، این نمک دارای ناخالصی های بسیار کمی است، به همین دلیل بسیار شفاف و بلورین است.

سنگ دل نمک سرشار از مواد معدنی مناسبی مانند روی، پتاسیم، کلسیم، آهن و منیزیم می باشد. به همین دلیل سنگ دل نمک مصرف خوراکی دارد و از آن به عنوان چاشنی استفاده می شود.

سنگ دل نمک می تواند به افراد در بهبود بیماری های گوارشی و هضم غذا، دیابت، لاغری، تقویت چشم ها و سیستم ایمنی بدن کمک کند.

سنگ نمک کریستالی

خرید سنگ نمک بلوری

همانطور که گفتیم نمک بلوری و یا کریستالی شفاف و سفید است. به دلیل استخراج سخت نمک بلوری، این سنگ از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

این نمک با توجه به نوع آن(استخراج از اقیانوس های خشک شده و یا معادن) و همچنین مقدار ناخالصی های موجود در آن قیمت گذاری می شود. به طور کلی نمک بلوری که به صورت خوراکی و یا در ساخت دارو استفاده می شود، گران تر است.

سنگ نمک کریستالی

گفتنی است که نمک بلوری جهرم یکی از بهترین نمک های کریستالی می باشد. زیرا به مقدار زیادی استخراج می شود و توسط بسیاری از کشورهای اروپایی خریداری می شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *