مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده سنگ نمک جهرم در کیسه های ۲۵ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سنگ نمک در طب سنتیخواص سنگ نمک جهرمخرید سنگ نمک جهرم
سنگ نمک جهرم

خرید عمده سنگ نمک جهرم در کیسه های ۲۵ کیلویی، دل نمک شفاف کریستالی، سنگ نمک خوراکی با خلوص بسیار استثنایی ۹۹٫۹ درصد نوع بسیار کمیاب سنگ نمک در تمام دنیا، فروش به صورت عمده و خرده، تامین جهت صادرات.

خواص سنگ نمک در طب سنتی

سنگ نمک جهرم از سنگ های با کیفیت در بازار است که از آن استفاده های زیادی میشود. به طور کلی سنگ نمک در طب سنتی خواص فراوان دارد و به عنوان یک داروی طبیعی از آن یاد می شود. سنگ نمک برای انواع مزاج ها مناسب می باشد و بلغم، صفرا و سودا را برطرف می کند. در طب سنتی باور بر این است که سنگ نمک پوست را روشن و شفاف می کند.

سنگ نمک انسدادها را باز می کند و خاصیت دفع کنندگی دارد. طب سنتی سنگ نمک را باز کننده اشتها نیز معرفی می کند. امام صادق (ع) می فرمایند که اگر از خواص نمک اطلاع داشتید برای درمان همه ی بیماری ها از آن استفاده می کردید.

در دیدگاه طب سنتی سنگ نمک شباهت بسیاری به نشادر دارد. از خواص دیگر سنگ نمک در طب سنتی میتوان به این موارد اشاره کرد: برای سرد مزاجان مفید است، مصلح غذاهای سرد میباشد، نفخ و سوء هاضمه و درد معده سرد را برطرف میکند، مسمومیت ناشی از غذای فاسد را برطرف می کند،

باعث ایجاد آروغ نمی شود، جلای دندان است، ضماد نمک با روغن زیتون برای درد مفاصل و خستگی مفید است، ضماد نمک با آرد گندم پیچ خوردگی اعصاب را ترمیم می کند، ضماد نمک با تخم کتان گزیدگی عقرب را درمان می کند، خوردن نمک در ابتدا و انتهای غذا از ابتلا به جنون، جذام، دل درد، درد دندان و برص جلوگیری می کند، کرم معده را از بین می برد، درمان استفراغ می باشد، به عنوان داروی ضد عفونی مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ نمک جهرم

خواص سنگ نمک جهرم

سنگ نمک جهرم از معادن سنگ نمک جهرم کشف و استخراج می شود و حاوی پتاسیم، کلسیم و ید طبیعی می باشد. ظاهر این سنگ شبیه به نمک معمولی می باشد اما بر خلاف آن فشار خون را تنظیم و کنترل می کند. سنگ نمک جهرم به خاطر طبیعی بودن سلامت قلب را تضمین می کند و وزن را کنترل می کند.

این سنگ نمک یکی از بهترین نمک هایی است که میتوان برای مصرف روزانه از آن استفاده کرد. از خواص دیگر سنگ نمک جهرم می توان به این موارد اشاره کرد: از ترکیب سنگ نمک و شیر گاو برای بهبود بخشیدن به لکه های پوستی استفاده می شود، استشمام بخار سنگ نمک برای رفع و جلوگیری از بیماری های تنفسی استفاده می شود، درمان کمبود سدیم، درمان گرفتگی عضلات.

سنگ نمک جهرم

خرید سنگ نمک جهرم

سنگ نمک جهرم را می توان به صورت مستقیم از واسطه ها خریداری کرد. اگر به فکر خرید و فروش سنگ نمک هستید می توانید بدون واسطه سنگ نمک را از کارخانه خریداری کنید تا خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. امروزه با افزایش مصرف سنگ نمک بازار خرید و فروش آن نیز رونق یافته است. بنابراین با فروش این سنگ ها می توانید سود خوبی کسب کنید و درآمد قابل قبولی داشته باشید.

سنگ نمک جهرم

امکان تامین دل نمک شفاف ماهانه ۷۵ تن می باشد که در کیسه های ۲۵ کیلویی جهت صادرات بسته بندی می شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *