مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده و خرده نمک صورتی از تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک صورتی چیست ؟فواید نمک صورتی ایرانتفاوت نمک صورتی و آبیصادرات سنگ نمک صورتی
نمک صورتی

خرید عمده و خرده نمک صورتی از تولید کننده، بزرگترین کارخانه تولید و فروش نمک صورتی در گرمسار، فروش خرده جهت مصارف شخصی ارسال به سراسر کشور، فروش عمده جهت صادرات.

نمک صورتی چیست ؟

نمک صورتی یکی از انواع نمک ها می باشد که ممکن است نام آن را شنیده باشید. این نوع نمک از معادن نمک استخراج می شود که کشور ایران در تامین نمک های صورتی رتبه نخست در بین کشور های همسایه است. در اینجا قصد داریم به بیان فواید این نمک، تفاوت آن با نمک آبی، صادرات آن و …. بپردازیم.

نمک صورتی

فواید نمک صورتی ایران

این نوع نمک خواص درمانی زیادی دارد که می توان به تنظیم پی اچ بدن، درمان رفلاکس معده، آبرسانی به اندام های مختلف بدن و ….اشاره کرد. درمان فشار خون، افزایش استحکام بدن، تسکین گلو درد و …. از دیگر خواص درمانی نمک صورتی ایران می باشد.

اکثر افراد اطلاع دارند که نمک باعث افزایش فشار خون می شود اما این نوع نمک به دلیل وجود مواد معدنی در ساختار آن باعث تنظیم فشار خون می شود و از افزایش آن جلوگیری می کند. لازم به ذکر می باشد که از این نوع نمک می توان برای درمان بیماری های عفونی، درمان سرفه، رفع مشکلات پوستی و …. استفاده کرد. برای استفاده از نمک صورتی می توان مقداری از نمک را در مقداری آب بریزید و درب آن را بگذارید. مخلوط مورد نظر را برای چند روز نگه دارید تا نمک به خوبی در آب حل شود. حال می توانید محلول به دست آمده را با مقداری آب ترکیب کنید و سپس مورد استفاده قرار دهید.

نمک صورتی

تفاوت نمک صورتی و آبی

نمک آبی یکی دیگر از انواع نمک ها می باشد که به دلیل کیفیت و ارزش غذایی زیادی که دارد توانسته مورد استفاده اکثر افراد قرار بگیرد. این نوع نمک با نمک صورتی تفاوت های مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. یکی از تفاوت های این دو نوع نمک، رنگ آن ها می باشد. نمک صورتی به رنگ صورتی است اما نمک آبی به صورت کامل آبی نیست بلکه دارای رگه های آبی رنگ در بلور های خود می باشد.
  2. نمک آبی در حقیقت همان نمک طعام می باشد که از معادن نمک سمنان و گرمسار به دست می آید.
  3. نمک آبی سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد که می توان به آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم و …. اشاره کرد که هر کدام در بدن نقش منحصر به فردی ایفا می کنند.

صادرات سنگ نمک صورتی

نمک صورتی ایران به کشور های دیگر صادر می شود، زیرا ایران دارای منابع زیادی می باشد. مرکز معتبری در سطح کشور وجود دارد که به صادرات آن مشغول است. مرکز سنگ نمک هالیتو توانسته رضایت همگان را جلب کند.

نمک صورتی

صادرات نمک صورتی ماهانه ۸۵۰ تن در کیسه های کوچک و بزرگ ۱ تنی قابل تامین است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *