مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید نمک صنعتی از کارخانه نمک گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع مختلف نمک صنعتیتفاوت نمک خوراکی و صنعتی چیست؟نمک صنعتیکارخانه نمک صنعتی گرمسار
نمک صنعتی

خرید نمک صنعتی از کارخانه نمک گرمسار، تولید کننده نمک صنعتی ویژه بازار عراق، عمان، امارات، ارمنستان، تحویل نمک های دانه بندی شده در سراسر ایران، اصفهان، تبریز، کرمانشاه.

نمک صنعتی یکی از انواع نمک ها می باشد. در واقع شکل تصفیه نشده نمک خوراکی است که البته از خلوص پایین تری نسبت به نمک خوراکی برخوردار است. از این نوع نمک همانطور که از نامش پیداست در صنایع استفاده می شود. این نمک بیشتر در صنایعی همچون تصفیه آب و فاضلاب، ساخت اسید، تولید مواد بهداشتی و شوینده ها، دباغی پوست و … کاربرد دارد.

معرفی انواع مختلف نمک صنعتی

نمک صنعتی نیز همانند بسیاری از مواد دیگر دارای انواع مختلفی است. انواع مختلف نمک صنعتی دارای شکل ها و گرید ها و نام های گوناگونی هستند. از جمله مهمترین و پرکاربردترین آن ها می توان به نمک نخودی، نمک شکری، نمک شیلات، نمک صدفی، نمک پودری، نمک جاده و نمک حفاری اشاره کرد.

نمک صدفی: به دلیل این که ذرات این نمک دارای درخشندگی و شفافیت زیادی هستند به آن نمک صدفی می گویند. این نوع نمک از ریزترین سایز موجود در بین نمک ها برخوردار است.

نمک شکری: نمک شکری چون دانه های آن شباهت زیادی به دانه های شکر دارند به این نام خوانده می شود. از این نوع نمک بیشتر در صنایعی مانند نمک سود کردن گوشت، افزودن به پنیر لیقوان و حفاری ها استفاده می شود.

نمک شیلاتی: از نمک شیلاتی همانگونه که از نام آن برمی آید در شیلات و گندزدایی مورد استفاده قرار می گیرد. از مصارف دیگر آن می توان به گرفتن سختی های آب، فعالسازی رزین های غیرفعال شده، صنعت چرم سازی و … اشاره کرد.

نمک صنعتی

تفاوت نمک خوراکی و صنعتی چیست؟

نمک خوراکی و صنعتی در درجه خلوص با یکدیگر تفاوت دارند. به این صورت که نمک صنعتی از خلوص کمتری برخوردار است. همچنین در مواردی همچون تصفیه نشدن و عدم داشتن ید با یکدیگر متفاوت هستند. درجه خالص بودن نمک خوراکی ۹۹ درصد است که به علت تصفیه و پالایش، مشکلاتی را در دراز مدت برای سلامت بدن ایجاد می کند.

نمک صنعتی

کارخانه نمک صنعتی گرمسار

جالب است بدانید که بزرگترین کارخانجات تولید نمک، در شهرستان گرمسار واقع شده اند. این کارخانه ها انواع نمک صنعتی و خوراکی را تولید می کنند. شمار زیادی از کارخانه های نمک صنعتی در گرمسار از فناوری های روز بهره مند نیستند و همین معضل، اختلالات زیادی در بسته بندی نمک و امر صادرات آن ها به وجود می آورد.

نمک صنعتی

کارخانه نمک هالیتو مجهز به دستگاه های به روز جهت خرد کردن و بسته بندی انواع نمک را دارد، در برخی از معادن نمک دستگاه هایی نظیر خرد کن و دستگاه کوبیدن سنگ نمک وجود دارد که فرایند پودر سازی نمک را در همانجا انجام می دهند و دیگر نیازی نیست این فرایند را در کارخانه ها به کار بگیرند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *