مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ساخت اتاق نمک حرفه ای در فضاهای محدود

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش ساخت اتاق نمک دستگاه هالوتراپی چیست؟ ساخت اتاق نمک به روش نمک پاشی
اتاق نمک

ساخت اتاق نمک حرفه ای در فضاهای محدود، منزل، محل کار و هر فضای تجاری دیگر را حتی در ابعاد کوچک به راحتی تبدیل به اتاق نمک کنید، افزایش درآمد، ساخت اتاق نمک تراپی با حداقل هزینه، آموزش از ابتدا تا انتها.

روش ساخت اتاق نمک

غارهای نمکی که در شهر هایی مانند قشم، جزیره هرمز و گرمسار وجود دارند علاوه بر این که جزو مظاهر بسیار زیبای طبیعت خداوندی هستند؛ برای انسان بسیار مفید هستند و نقش مهمی در سلامت روح و جسم انسان ایفا می کنند. از آنجا که همه ما به غارهای نمک دسترسی نداریم می توانیم با ساخت اتاق نمک، محیطی شبیه غارهای طبیعی نمکی به وجود آوریم که همانند غارها باعث افزایش سلامت روح و جسم شوند.

صاحبان بسیاری از مشاغل از طریق ساخت اتاق های نمک می توانند درآمد خود را به راحتی چندین برابر کنند و مشتریان خود را چند برابر افزایش دهند. برای ساخت غار نمک روش های مختلفی وجود دارد؛ افراد با توجه به سلیقه خود، نوع محیط و میزان بودجه در دسترس می توانند یکی از این روش ها را انتخاب کنند.

بطور کلی می توان از طریق نمک پاشی و نمک اندود کردن اتاق فضایی شبیه غار نمکی به وجود آورد یا می‌توان از طریق آجر ها و سنگ های نمکی یک اتاق نمکی منحصر به فرد ساخت؛ آجرهای نمکی اتاق ها با چسب مخصوص به دیوارها و کف نصب می شوند.

اتاق نمک

 دستگاه هالوتراپی چیست؟

دستگاه هالوتراپی یکی از اصلی ترین اجزای اتاق نمکی است که بلورهای نمک را به ذرات میکروسکوپی تبدیل می کند و آنها را در هوا پخش می کند. نام دیگر این دستگاه، هالوژنراتور یا هواساز اتاق نمک است که  باعث می شود فضا و هوای اتاق های نمک کاملا شبیه غار طبیعی نمک شود.

این دستگاه از طریق هوایی که ایجاد می‌کند نمک مخصوص را به داخل فضای اتاق می دمد و فضای اتاق از یون ها غنی می شود. زمانی که وارد اتاق نمک می شوید احساسی شبیه به احساس قدم زدن در کنار دریا به شما دست می دهد که  این احساس مربوط به وجود یون هایی است که توسط این دستگاه تولید شده است. کاهش استرس و اضطراب، پاک سازی هوای تنفسی، بهبود آسم و سرماخوردگی از دیگر فواید این اتاق ها است.

اتاق نمک

 ساخت اتاق نمک به روش نمک پاشی

ساخت اتاق نمک یک کار تخصصی است و باید از متخصصان این کار کمک گرفته شود. برای ساخت اتاق یا غار نمک به روش نمک پاشی می توانید از کارشناسان مجموعه هالیتو کمک بگیرید.

اتاق نمک

نوع نمک مورد استفاده، نوع متریال های مورد استفاده، نحوه نورپردازی و نصب کردن دستگاه ها در ساخت اتاق نمکی اهمیت ویژه ای دارند. برای ساخت این اتاق ها، از مصالحی مانند کلوخه سنگ نمک استفاده می‌شود و کف و دیوارها با بلورهای نمک  دانه بندی می شوند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *