مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده سنگ نمک گرد چراغدار و بدون چراغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ نمک گرد چیست؟خواص درمانی سنگ نمک گرد
سنگ نمک گرد

فروش عمده سنگ نمک گرد چراغدار و بدون چراغ، سنگ نمک ماساژ گرد، چراغ خواب گوی سنگ نمک درمانی با پایه چوبی و پایه نمکی، فروش عمده با قیمت استثنایی، برای خرید عمده و یا دریافت نمایندگی محصولات مجموعه سنگ نمک هالیتو تماس بگیرید.

سنگ نمک گرد چیست؟

همانطور که می دانید سنگ نمک دارای خواص درمانی بسیار زیادی است. سنگ نمک با ایجاد یون های مثبت و منفی در هوا باعث می شود هوای منزل تصفیه شود و آلودگی‌ ها و گرد و غبار از هوا زدوده شود. البته شکل سنگ نمک برای قرار دادن در خانه به عنوان دکوراسیون زیاد جالب نیست. بنابراین از سنگ نمک گرد استفاده می کنند که هم جنبه تزیینی داشته باشد و هم از خواص درمانی آن استفاده کنند.

این روزها سنگ نمک گرد به عنوان یک آباژور برای تزیینات دکوراسیون منزل استفاده می شود. سنگ نمک گرد در واقع همان کریستال های طبیعی نمک هستند که پس از انتقال از معدن در کارگاه ها به شکل های مختلف برش داده می شوند.

سنگ نمک گرد

خواص درمانی سنگ نمک گرد

سنگ نمک گرد با داشتن یون های درون خودش ذرات ریز گرد و غبار و دود موجود در هوای محیط را جذب می کند. از جمله مهم ترین خاصیت های قرار دادن سنگ نمک در محیط زندگی، این است که هوای خانه را پاکسازی و تصفیه می کند. که در نتیجه آن خستگی ناشی از آلودگی هوا در ساکنین رفع می شود. وقتی که انسان در معرض هوایی که سرب دارد قرار می گیرد یون های مثبت موجود در سرب باعث کاهش جریان خون و کاهش سطح اکسیژن در بدن شود که باعث به هم خوردن خواب منظم در افراد می شود. قرار دادن سنگ نمک در خانه کمک می کند که یون های مثبت موجود در هوا باعث شوند که اثر سرب در بدن کاهش پیدا کند که به بهبود خواب کمک می کند.

سنگ نمک گرد

سنگ نمک در خانه باعث می شود که اضطراب و استرس در افراد کاهش پیدا کند و همچنین باعث تمرکز حواس و بالا بردن سطح هوشیاری و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. سنگ نمک با ایجاد یک جریان هوای یونیزه شده باعث می شود فشار خون بدن تنظیم شود و نیاز بدن به خوردن نمک کاهش یابد. قرار دادن سنگ نمک در منزل باید به گونه‌ ای باشد که در مکان های پر رفت و آمد مثل اتاق پذیرایی و اتاق خواب قرار بگیرد تا فضای کلی خانه را در بر بگیرد.

سنگ نمک دارای انواع اشکال و طرح های مختلف است که با مراجعه به فروشگاه های تزیینات منزل می توان آنها را مشاهده کرد. به دلیل خواص مفید سنگ نمک برای بدن و همچنین زیبایی و چشم نواز بودن سنگ نمک گرد، این محصول می تواند یک هدیه مناسب و اقتصادی برای دوستان و آشنایان شما باشد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *