مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش نمک صنعتی درب کارخانه گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه نمک صنعتی گرمسارروش تولید نمک صنعتیفروش نمک صنعتی دانه زیر
فروش نمک صنعتی

فروش نمک صنعتی درب کارخانه گرمسار، نمک شکری، نمک پودری، نمک شیلاتی، نمک صدفی ریز و درشت، امکان تحویل در کیسه های ۲۵ و ۴۰ کیلویی، کیسه بزرگ جامبو بگ.

نمک صنعتی از جمله نمک های پر متقاضی می باشد که در صنایع متنوعی از ویژگی های منحصر به فرد آن استفاده می شود؛ این نوع نمک نسبت به انواع دیگر، فراوان تر است و فروش نمک صنعتی در نمونه های مختلف از طریق مجموعه ما انجام می گیرد که قادر به تامین نیاز مشتریان سراسر کشور هستیم.

کارخانه نمک صنعتی گرمسار

نمک صنعتی نوعی نمک می باشد که درصد خلوص مواد شیمیایی موجود در آن با نمک طعام متفاوت است و فروش نمک صنعتی به صورت گسترده توسط مراکز مختلفی در کشور در حال انجام است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه نمک صنعتی گرمسار به ارائه این نوع در مقادیر انبوه مشغول است و به صورت روزانه این محصول را از انبار خارج کرده و به سراسر کشور ارسال می کند.

کاربرد های این محصول در صنایع مختلف بسیار زیاد است و از مهم ترین آن ها می توان به دباغی پوست، اسید سازی، تولید مواد شیمیایی، تصفیه آب و فاضلاب و غیره اشاره کرد که رشد فروش نمک صنعتی کارخانه گرمسار به همین دلیل می باشد.

فروش نمک صنعتی

روش تولید نمک صنعتی

همانطور که ذکر شد نمک صنعتی دارای درصد خلوصی پایین تر از نمک طعام می باشد زیرا این نمک تصفیه نمی شود و به صورت یددار و با مواد شیمیایی دیگر باقی می ماند.

نمک صنعتی انواع مختلفی دارد که به شیوه تولید آن بستگی دارد و در بخش زیر به انواع آن اشاره می کنیم.

  • نمک شیلاتی
  • مش ۱۰۰
  • مش ۹۰
  • نمک پودر صنعتی(نرم)
  • نمک شکری یا حفاری
  • نمک صدفی

شیوه تولید نمک صنعتی به این شکل می باشد که سنگ نمک وارد کارخانه می شود و بدون هیچگونه فرآوری و غیره توسط دستگاه هایی پیشرفته کوبیده می شود و سپس از توری هایی با سایز مشخص عبور می کند تا نمک یکدست باشد.

هر سایز توری یک نوع نمک صنعتی را به ما می دهد که به همین دلیل این نمک دارای درجه بندی می باشد.

فروش نمک صنعتی

فروش نمک صنعتی دانه زیر

همان طور که مستحضر هستید فروش نمک صنعتی در انواع گوناگونی صورت می گیرد و نمک صنعتی دانه ریز از نمونه های بسیار پر فروش نمک صنعتی می باشد که در صنایع مختلف استفاده می شود و طرفدار زیادی هم دارد.

فروش نمک صنعتی

این نوع نمک دارای دانه هایی بسیار شفاف و ریز است که معمولا در صنایع لبنیات، دباغی و تصفیه به کار می رود و به دلیل گستردگی صنعتی همچون لبنیات، مصرف این نوع نمک نیز بسیار زیاد می باشد و فروش آن نیز با رشد خوبی رو به رو است.

شیوه خرید این محصولات بسیار آسان است و شما می توانید با مراجعه به صفحه اینترنتی مجموعه ما به خرید انواع نمک مرغوب با قیمت مناسب اقدام نمایید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *