مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه نمک تصفیه شده هیدورمیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نمک تصفیه شده و بدون تصفیهفروش عمده نمک تبلور مجددکارخانه نمک تصفیه شده
نمک تصفیه شده

کارخانه نمک تصفیه شده هیدورمیل، یددار و بدون ید در کیه های ۲۰ کیلویی، بسته بندی ۱ کیلویی و نیم کیلویی، نمک خوراکی تصفیه شده ویژه صادرات به عراق، ارمنستان و گرجستان، با ارائه مدارک لازم جهت صادرات.

تفاوت نمک تصفیه شده و بدون تصفیه

نمک یک ماده غذایی پر ارزش است. این ماده از طریق دریا و یا معادن نمک استخراج می‌شود. نمک به دست آمده از دریا و معادن قطعاً ناخالصی‌های زیادی دارد. این ناخالصی‌ها در بدن سبب بروز مشکلات زیادی می‌شود. بسیاری از دلالان این نوع نمک را به خاطر قیمت ارزان و سود بیشتر در شهرهای کوچک و مناطق دورافتاده به فروش می‌رسانند.

اما نمک تصفیه شده بعد از استخراج به کارخانه رفته و در آنجا تصفیه می‌شود. کارنجات کلیه ناخالصی‌ها و مواد زائد نمک را حذف و به آن ید اضافه می‌کنند. ید یک ماده ضروری برای بدن است این ماده با تنظیم تیروئید از بسیاری از مشکلات در بدن جلوگیری می‌کند. کمبود ید در بدن به مشکلات جدی مانند عقب‌ماندگی نوزادان، گواتر، خستگی و بسیاری از مشکلات دیگر منجر می‌شود.

نمک تصفیه شده حاوی ید است. برای پیشگیری از این مشکلات ید به نمک افزوده می‌شود. در ادامه به سایر تفاوت‌های نمک تصفیه شده و تصفیه نشده اشاره می‌کنیم.

  • تفاوت درجه خلوص

نمک دریا دارای ذرات شن، ماسه و ناخالصی‌های زیاد دریا است. حتی در بسیاری از مواقع شاهد خاک و گل در نمک دریا هستیم. همچنین عناصری مانند آرسنیک در نمک وجود دارد. این عنصر برای بدن خطرناک است.

نمک تصفیه شده بعد از ورود به کارخانه توسط تجهیزات خاصی پاکسازی و تجزیه می‌شود. تمام ناخالصی‌های نمک مانند عناصر مضر و ذرات خاک از نمک استخراج می‌شود.

  • غنی‌سازی با ید

نمک تصفیه شده با ید غنی‌سازی می‌شود. ید یک ماده معدنی مفید برای بدن است. نمک استخراج شده از دریا فاقد ید می‌باشد.

  • شیوه مصرف

نمک تصفیه شده برای استفاده خوراکی مناسب است. اما نمک دریا بیشتر برای شستشوی روزانه و صنایع کاربرد دارد.

نمک تصفیه شده

فروش عمده نمک تبلور مجدد

فروش نمک کارخانه تبلور مجدد، باعث سود زیادی برای فروشندگان می‌شود. خرید عمده این نمک به دلیل خواص آن بسیار افزایش یافته است. فروش عمده به خریداران کمک می‌کند تا نمک را با قیمت مناسب خریداری و به مشتریان بفروشند. تجارت و فروش این نوع نمک باعث اشتغال بسیاری از افراد شده است.

نمک تصفیه شده

کارخانه نمک تصفیه شده

امروزه  مصرف نمک کارخانه بر سایر نمک‌ها ارجحیت دارد. کارخانجات متعددی در حال ارائه نمک‎های خالص و سالم به بازار هستند. اما بازار فروش کارخانه نمک تصفیه‌ شده بسیار داغ است. شما عزیزان می‌توانید برای بررسی کیفیت این دسته از نمک‎ها به مراکز فروش آنها بروید و از نزدیک این محصولات را بررسی کنید.

نمک تصفیه شده

کارخانه نمک تصفیه‌ شده سمنان بهترین نمک تصفیه‌شده را به شما عزیزان ارائه می‌نماید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *