مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه نمک شیلاتی نمک درشت صنعتی گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی نمک درشت صنعتیروش تولید نمک دانه درشتنمک شیلاتیکاربرد نمک شیلاتی در صنایع
نمک شیلاتی

کارخانه نمک شیلاتی نمک درشت صنعتی گرمسار، دانه بندی کاملا یک دست، خلوص بالاتر از ۹۸ درصد، مناسب جهت مصارف صنعتی، سختی گیری آب، احیای رزین، کاخانه یخ سازی، زیتون گیری.

معرفی نمک درشت صنعتی

نمک در ایران دارای تنوع زیادی است، که دارای مصارف مختلف بوده و از آن ها در صنایع گوناگون استفاده می شود. انواع نمک از جمله نمک شیلاتی، نمک خوراکی، نمک صنعتی و… در کارخانجات ایران تولید و به بازار عرضه می شوند. تفاوت نمک درشت صنعتی در میزان خلوص مواد معدنی موجود در آن نسبت به نمک خوراکی می باشد.

با توجه به هزینه های بالایی که در تصفیه نمک وجود دارد، بسیاری از کارخانجات بخش عمده ای از سنگ نمک های استخراج شده را به صورت خام به بازار عرضه می کنند. به این صورت که بر روی آن ها هیچ گونه عملیات تصفیه، خرد کردن و اضافه کردن ید صورت نمی گیرد.

میزان مواد معدنی خالص در نمک صنعتی نسبت به نمک های خوراکی پایین تر است، به این دلیل که آنها را تصفیه نکرده و به آن ها ید اضافه نمی کنند. نمک صنعتی دارای کاربردهای فراوانی است، که عبارتند از:

  • تصفیه آب و فاضلاب
  • اسید سازی
  • دباغی پوست
  • تولید مواد شوینده و بهداشتی

نمک صنعتی انواع مختلفی همچون نمک شیلاتی، نمک نخودی، نمک شکری، نمک صدفی، نمک پودری، نمک حفاری و نمک جاده دارد. دانه های موجود در نمک درشت صنعتی بزرگترین ابعاد را در بین نمک های موجود در بازار دارد، که چیزی حدود ۵ تا ۱۰ میلیمتر می باشد.

نمک شیلاتی

روش تولید نمک دانه درشت

سنگ نمک های بزرگ پس از ورود به کارخانه وارد دستگاه خردکن شده و به قطعات کوچکتر تبدیل می شوند. ابعاد این نمک ها همچون نمک شیلاتی، کمی بزرگتر از نخود و کوچکتر از گردو است، که حدودا بین ۵ تا ۱۰ میلیمتر می باشند. نمک دانه درشت دارای مصارف صنعتی است و از انواع آن در صنایع مختلف استفاده می شود. باقی نمک ها به ابعادی کوچکتر خرد شده و برای مصارف دیگر آماده سازی می شوند.

نمک شیلاتی

کاربرد نمک شیلاتی در صنایع

نمک شیلاتی را به دلیل استفاده آن در صنعت شیلات و همچنین گندزدایی به این نام می نامند. توجه داشته باشید که این تنها یکی از مصارف نمک شیلاتی است و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. استفاده از این نمک در بسیاری از صنایع مشاهده می شود.

مصارف صنعتی نمک شیلاتی عبارتند از:

  • در تصفیه خانه ها استفاده می شود
  • برای احیای رزین کاربرد دارد
  • برای سختی گیری آب از آن استفاده می شود
  • در دامداری از آن استفاده می شود
  • از نمک صنعتی در دیگ بخار و بویلر استفاده می شود

نمک شیلاتی

برای خرید عمده نمک نخودی، درشت صنعتی با امکان تولید ماهانه ۱۲۰۰ تن تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *