مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده نمک برای خیارشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان غلظت نمک برای خیارشورتولید کننده انواع نمک تصفیه نشدهکارخانه نمک گرمسار
نمک برای خیارشور

تولید کننده نمک برای خیارشور، کارخانه نمک گرمسار تولید کننده انواع نمک مخصوص صنایع، بسته بندی های متفاوت با کیسه های لمینت، برای خرید عمده انواع نمک دانه شکری، شیلاتی، صدفی و پودری تماس بگیرید.

میزان غلظت نمک برای خیارشور

برای تهیه خیارشور ترد و خوشمزه، میزان غلظت نمک برای خیارشور از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا در صورتی که میزان نمک خیارشور کم باشد، خیارشور حالت لیز و لزج پیدا کرده و در صورتی که میزان نمک برای خیارشور زیاد تر از حد استاندارد باشد، خیارشور حالت چروکیده و در برخی از مواقع، حالت تو خالی پیدا خواهد کرد.

معمولا مقدار استاندارد نمک برای خیارشور به ازای هر پانزده لیوان آب، یک لیوان نمک است. استفاده از این قاعده، معمولا خیارشور ترد و خوشمزه ای به ما می دهد.

روشی برای تعیین غلظت مناسب نمک خیارشور وجود دارد که به این صورت می باشد:

آب جوشیده سرد شده را با مقداری نمک مخلوط کرده و یک تخم مرغ خام شسته شده را در داخل این محلول قرار دهید.

  • اگر تخم مرغ در بالای ظرف شناور شود، یعنی غلظت نمک برای خیارشور زیاد است و باید مقداری آب جوشیده سرد شده به محلول خود، اضافه کنید.
  • حال اگر تخم مرغ، کاملا در ظرف ته نشین شود، یعنی میزان نمک ما خیلی کم است، پس مقداری نمک به محلول آب و نمک خود، اضافه نمایید.
  • اگر از میزان استاندارد و درست نمک برای تهیه آب نمک استفاده کرده باشید، تخم مرغ خام در میانه ظرف شناور می شود.

 

 نمک برای خیارشور

تولید کننده انواع نمک تصفیه نشده

نمک تصفیه نشده، نمکی است که هیچ گونه عملیات جداسازی ناخالصی ها و تصفیه، روی آن صورت نگرفته است. نمک تصفیه شده، فقط حاوی کلر و سدیم است، اما نمک تصفیه نشده، حاوی بیش از ۸۰ نوع عنصر و ماده معدنی است.

آن چه در کتب در مورد مضرات نمک گفته شده، در مورد نمک تصفیه شده و صنعتی است. نمک تصفیه نشده دارای خواص مفیدی برای بدن می باشد که حتی ائمه نیز در مورد مصرف آن توصیه اکید داشتند. مجموعه ما تولید کننده بزرگ و اصلی انواع نمک های تصفیه نشده در کشور می باشد که این نمک را از استخراج سنگ نمک و آسیاب کرده آن، تهیه می نماید.

نمک برای خیارشور

کارخانه نمک گرمسار

همان طور که می دانید، استان سمنان، علی الخصوص شهرستان گرمسار، قطب تولید نمک در کشور می باشد. معادن بزرگی از نمک در این منطقه از کشورمان وجود دارند که سبب ایجاد کارخانه های بزرگ و متعدد نمک در گرمسار شده و نیروی کار بسیاری در این منطقه، مشغول به فعالیت هستند.

نمک برای خیارشور

این مرکز، تولید کننده انواع نمک های رنگی مانند نمک آبی و نمک صورتی و انواع نمک های تصفیه شده و تصفیه نشده می باشد. افزون بر آن انواع سنگ نمک تزئینی و سنگ نمک ماساژ و سنگ نمک خوراک دام به صورت انبوه در این کارخانه تولید می گردد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *