مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دل نمک شیشه ای خرده و عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

دل نمک چیست؟خرید دل نمک کریستالی از معدنخواص سنگ نمک شفاف شیشه ای
دل نمک

خرید دل نمک شیشه ای خرده و عمده، سنگ نمک کریستالی شفاف که اصطلاحا به دل نمک معروف است از نمونه سنگ نمک های با خلوص بالا است که نوع شیشه ای آن بسیار کمیاب تر است، برای خرید داخلی و صادرات این محصول تماس بگیرید.

دل نمک چیست؟

دل نمک که با نام سنگ نمک شفاف نیز در بازار شناخته می شود، نوعی سنگ نمک ست که از تبخیر آب دریا ها یا دریاچه ها به دست می آید. دل نمک حاوی مقدار زیادی از مواد معدنی همچون مس، آهن، منگنز و روی می باشد. وجود چنین موادی در این نوع نمک ها باعث شده است تا از آن در طب سنتی برای درمان بیماری هایی همچون سرماخوردگی، تقویت بینایی، مشکلات هضم غذا و … استفاده کنند.

دل نمک معمولا از معادن سنگ نمک استخراج می شود و آن را می توان خالص ترین نوع نمک معدنی در بین انواع نمک ها معرفی کرد. نکته ی جالبی که در رابطه با این نوع نمک ها وجود دارد این است که، برخلاف نمک های معمولی استفاده از آن باعث افزایش فشار خون نشده و از این نظر محدودیتی برای افراد مبتلا به فشار خون بالا وجود ندارد.

دل نمک

خرید دل نمک کریستالی از معدن

تمام معادن دل نمک کریستالی بعد از گذشت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون سال بعد از خشک شدن دریا ها به وجود آمده اند. خوشبختانه معادن این نوع نمک در ایران وجود دارد و حتی در برخی موارد نمک های استخراج شده از این معادن به کشور های دیگر به خصوص کشور های همسایه نیز صادر می شوند.

با توجه به این که دل نمک کریستالی در صنایع بزرگی همچون دارویی، آرایشی و بهداشتی و … مورد استفاده قرار می گیرد، لازم است این نمک ها فرآوری شوند. از همین جهت این کارخانه ها، نمک مورد نیاز خود را از معادن خریداری کرده و بعد از فرآوری آن، برای تولید محصولات خود از آن استفاده می کنند.

دل نمک

خواص سنگ نمک شفاف شیشه ای

سنگ نمک شفاف شیشه ای به دلیل داشتن مواد معدنی مختلف در ساختار خود، دارای خواص و ویژگی هایی می باشد که استفاده از آن می تواند در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود. از این نوع نمک ها در طب سنتی ایران نیز به وفور صحبت شده است. از جمله خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سم زدایی از بدن به وسیله ی آزاد کردن یون های منفی از خود
  • خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی آن که در درمان بیماری های میکروبی موثر می باشد
  • لطافت و شادابی پوست و جلوگیری از خشکی پوست
  • جلوگیری از انباشته شدن چربی بر روی پوست
  • درمان اگزما، التهابات مزمن پوستی و آکنه
  • بهبود عملکرد سیستم تنفسی با جذب ذرات کوچک موجود در محیط

دل نمک

مجموعه سنگ نمک هالیتو امکان تامین ماهانه ۲۰۰ تن از این محصول را ویژه صادرات دارد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *