مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمک نارنجی با بسته بندی ۲۰ کیلویی و جامبو بگ ویژه صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص نمک صورتیتولید نمک صورتی گرمسارصادرات نمک نارنجی به هند

نمک نارنجی با بسته بندی ۲۰ کیلویی و جامبو بگ ویژه صادرات، ارسال سنگ نمک نارنجی به تمامی کشورهای همسابه و دور دست با کمترین نرخ حمل دریایی، امکان تحویل به درب کارخانه، تحویل با انجام تمام خدمات گمرکی و مجوزات مربوطه.

نمک نارنجی یا همان نمک صورتی، یکی از بهترین و پر خاصیت ترین انواع نمک ها می باشد که به این نوع نمک، نمک هیمالیا نیز می گویند. کشور های ایران و پاکستان دارای معادن فراوان سنگ نمک می باشند که انواع مختلف سنگ نمک در این کشور ها وجود دارد. رشته کوه های هیمالیا در کشور پاکستان، معدن سنگ نمک نارنجی یا همان سنگ نمک صورتی به حساب می آیند که هر ساله مقدار زیادی از این نوع نمک به کشور های مختلف دنیا صادر می شود.

در کشور ایران نیز در معادن سنگ نمک گرمسار و سمنان، سنگ نمک نارنجی وجود دارد. در این مقاله درباره ی این نوع سنگ نمک توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خواص نمک صورتی

نمک صورتی یکی از پر خاصیت ترین نمک ها می باشد که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های پوستی از آن استفاده می شود. همچنین با توجه به این که این نوع نمک دارای مواد معدنی مختلفی از جمله منیزیم می باشد، لذا در درمان درد های روماتیسمی و استخوان درد نیز می توان از این نوع نمک استفاده کرده و به نوعی می توان این نوع نمک را التیام دهنده ی درد ها دانست.

یادداشت

به علاوه این نوع نمک در درمان بسیاری از سوء هاضمه ها و درد های دستگاه گوارش نیز موثر عمل می کند.

نمک نارنجی

تولید نمک صورتی گرمسار

همانطوری که در پاراگراف های قبلی نیز اشاره شد، نمک صورتی علاوه بر رشته کوه های هیمالیا، در مناطق دیگری از دنیا نیز یافت می شود که یکی از این مناطق، معادن سنگ نمک گرمسار می باشد.

سنگ نمک هایی که از معادن سنگ نمک گرمسار استخراج می شوند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل بسیاری از کشور های دنیا از جمله کشور های آسیایی و اروپایی، خریدار سنگ نمک گرمسار می باشند.

نمک نارنجی

صادرات نمک نارنجی به هند

نمک نارنجی یا همان نمک صورتی، به این دلیل که مقدار آن نسبت به انواع دیگر نمک ها از جمله نمک سفید به مراتب کم تر می باشد، لذا قیمت آن نیز بالاتر از نمک سفید می باشد.

کشور هندوستان، یکی از کشور هایی است که همواره به عنوان یکی از وارد کنندگان نمک گرمسار به شمار آمده است و نمک نارنجی، یکی از نمک هایی است که کشور هندوستان خریدار آن می باشد. لذا فروش نمک صورتی گرمسار به کشور هند ارز آوری مناسبی را برای کشور ایران به همراه دارد.

نمک نارنجی

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده سنگ نمک نارنجی در ایران است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *