مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عمده نمک نارنجی ماهانه ۸۵۰ تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک نارنجی چیست؟مزایای مصرف نمک طبیعیصادرات سنگ نمک نارنجی
نمک نارنجی

صادرات عمده نمک نارنجی ماهانه ۸۵۰ تن، سنگ نمک نارنجی و صورتی ایران، بسته بندی جامبو بگ، امکان تحویل اسکله بندرعباس و فوب بندرعباس، ارائه کمترین نرخ حمل دریایی و زمینی، انجام صفر تا صد تمامی خدمات به همراه مجوزات مربوطه.

نمک نارنجی چیست؟

سنگ نمک نارنجی پرشین یا ایرانی، یکی از سنگ نمک هایی است که در معادن ایران، بخصوص در شهرستان گرمسار یافت می شود. در معادن مختلف، رنگ نارنجی روشن تا تیره این سنگ می تواند متفاوت باشد. می توان گفت این نوع نمک، کمیاب ترین سنگ نمک جهان با رنگ صددرصد طبیعی است. این رنگ به علت وجود مواد معدنی دیگر، علاوه بر خود نمک است. وجود یون آهن رگه های قرمز و وجود سیلویت رگه های نارنجی و زرد رنگ در سنگ نمک بر جای می گذارند. در واقع، هیچ دو نوع توده سنگ نمکی را نمی توانید پیدا کنید که دقیقاً شکل و رنگ مشابهی داشته باشند.

این سنگ نمک در اندازه های مختلف (سنگ تا گرانول) و حتی سایزهای ظریف نیز موجود است. سنگ نمک نارنجی برای لامپ نمکی، اشیاء تزئینی، اتاق های نمک، مواد غذایی، و کاربردهای آرایشی نیز ایده آل می باشد.

نمک نارنجی

مزایای مصرف نمک طبیعی

نمک ترکیبی با تقریبا ۴۰% سدیم و ۶۰% کلر است. هم سدیم و هم کلر از مواد مغذی بسیار ضروری برای متابولیسم بدن هستند که نمک نارنجی علاوه بر این مواد دارای سایر عناصر نیز می ­باشد. مصرف بیش از حد، نمک می تواند با احتباس آب در بدن موجب افزایش فشار خون شود. این واکنش، صرفا جهت دفع مایعات و نمک اضافی از سیستم بدن شما می باشد. بنابراین استفاده از نمک طبیعی که دارای سایر عناصر به عنوان ناخالصی می باشد، نه تنها کمک به تعادل الکترولیتی بدن می کند بلکه سایر مواد معدنی مورد نیاز بدن را نیز تامین می کند.

از مزایای نمک طبیعی: هیدراته ماندن بدن با حفظ تعادل سدیم و پتاسیم که باعث حفظ آب، جلوگیری از گرفتگی عضلات، بهره مندی از سیستم عصبی سالم، تنظیم هورمون­ها و بهبود خواب می شود. همچنین در اندازه مناسب کمک به ارتقا سلامت عروق می کند.

نمک نارنجی

صادرات سنگ نمک نارنجی

با توجه به اینکه ایران یکی از غنی ترین منابع نمک جهان را داراست، انواع سنگ نمک، بخصوص نمک نارنجی آن در دنیا مشهور است. از آنجایی که قیمت محصولات معادن نمک ایرانی، نسبت به سایر کشورهای استخراج کننده (پاکستان و …) پایین تر است، خریداران سنگ نمک ایرانی نیز رو به افزایش است. یکی از مزیت های سنگ نمک ایرانی موجود بودن آن در اندازه های مختلف از ریز تا درشت است.

نمک نارنجی

امروزه ایران در صدر جدول صادرکنندگان نمک نارنجی در دنیا قرار دارد. بسته بندی هایی که توسط مجموعه هالیتو استفاده می شود، کیسه های حمل بار تسمه دار یا همان جامبو بگ است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *