مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده قرص نمک سختی گیر با بسته بندی وکیوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

قرص نمک چیست؟انواع سنگ نمک سختی گیرخرید عمده قرص نمک سختی گیر
قرص نمک سختی گیر

فروش عمده قرص نمک سختی گیر با بسته بندی وکیوم، کیسه ۲۵ کیلویی، قرص های ۱۰ گرمی با حمل و نقل کاملا راحت، گرید خوراکی بدون کلسیم و منیزیم، حداقل فروش ۱ تن.

قرص نمک چیست؟

برای سختی گیری آب و حذف مواد نامحلول موجود در آب که مضرترین آنها کلسیم و منیزیم است وجود غلظت بالایی از سدیم که مظهر اصلی آن نمک است یک الزام کاملا شیمیایی است و عدم حضور به موقع نمک در تاسیسات سبب وارد آمدن هزینه های بسیار هنگفت خواهد شد.

دقیقا از موقعی که متوجه تغییر طعم آب شدید باید بدانید که موادی نامحلول از جداره های لوله و تاسیسات به آب آشامیدنی شما رسوخ کرده و باید هر چه سریعتر آنها را حذف کنید و برای این منظور راحت ترین راه استفاده از سنگ نمک و نمک است.

اما معمولا به دلیل استفاده مشکل تر از سنگ نمک بسیاری از افراد و بیمارستانها ترجیح می دهند برای دستگاه های دیالیز خود از قرص نمک استفاده کنند که جایگزینی بسیار سهل الاستفاده تر است.

قرص نمک هالیتو بسیار جمع و جور است و مانند قرص معمولی کافی است فقط مقدار لازم را وارد دستگاه دیالیز و یا دستگاه رزین خود کنید و نیاز به کار اضافه ای ندارد.

حمل و نقل بسیار راحت قرص نمک آن را گزینه ای بسیار جذاب برای رفع سختی آب تبدیل کرده است

قرص نمک سختی گیر

انواع سنگ نمک سختی گیر

برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان محترم تقاوت انواع نمک و سنگ نمک سختی گیر تولید شده در مجموعه سنگ نمک هالیتو را در جدول ذیل درج کرده ایم که با مطالعه آن به راحتی می توانید به تفاوت هر کدام از آنها و مزایای هر یک پی ببرید.

قرص نمک سختی گیر

همانطور که مشاهده می کنید نمک سختی گیر و سنگ نمک توی کیسه از بقیه محصولات سختی گیر ارزان تر است و بیشترین میزان خرید نیز به همین دو مورد تعلق دارد اما در اکثر بیمارستانها به دلیل کمبود جا و حساس بودن دستگاه ها ترجیح داده می شود که سنگ نمک برش خورده توی کارتن و قرص نمک سختی گیر استفاده شود.

دو مورد اخیر قیمت به مراتب بالاتری نسبت به بقیه محصولات دارند اما باید در نظر گرفت که کمترین میزان فضا را اشغال کرده و از طرفی استفاده از آنها بسیار راحت است.

خرید عمده قرص نمک سختی گیر

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده انواع سنگ نمک و نمک سختی گیر در ایران است که علاوه بر عرضه محصولات خود رد داخل کشور، سایر کشورهای همسایه را نیز در این خصوص تامین می نماید.

قرص نمک سختی گیر

برای ثبت سفارش خرید سنگ نمک سختی گیر، نمک سختی گیر، قرص نمک و سنگ نمک برش خورده با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین لازم به ذکر است که امکان ارسال سنگ نمک سختی گیر به صورت فله در قطعات کوچک نیز وجود دارد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *