مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده و خرده قرص نمک سختی گیر

آنچه در این مقاله می خوانید...

قرص نمک چیست؟قرص نمک چگونه تولید می شود؟
قرص نمک

فروش عمده و خرده قرص نمک سختی گیر، قرص نمک اکواریوم، قرص نمک دیالیز، قرص مینرال معدنی جهت سختی گیری و تصفیه آب، ارسال به سراسر کشور در بسته بندی های کوچک.

قرص نمک چیست؟

همانطور که می دانید مصرف نمک، اصول خود را دارد. یعنی اگر از مقدار میانگین مشخص شده در روز، مقدار بیشتری نمک مصرف شود، ممکن است به بدن فرد مصرف کننده آسیب هایی وارد شود. انسان در طول روز، نباید بیش از ۵ گرم نمک مصرف کند که این مقدار در ایران، بسیار زیاد تر و حتی در برخی موارد در حدود ۳ برابر مصرف میانگین روزانه نمک برای هر شخص می باشد. قرص نمک یک راه حل موثر برای این مساله است که در این مطلب قصد دارین آنرا برای شما شرح دهیم.

به علت اینکه ایرانی ها نمک زیادی در وعده های غذایی خود مصرف می کنند و میزان میانگین مصرف روزانه هر انسان در ایران، حدود ۱۵ گرم است، لذا روش های مناسبی برای کاهش استفاده از نمک در رژیم غذایی پیدا کرد.

امروزه کارخانه های تولید کننده نمک، محصولی به نام قرص نمک را در بازار عرضه کرده اند که می توان از آن به منظور چاشنی و طعم دهنده غذا ها استفاده کرد.

قرص نمک

قرص نمک چگونه تولید می شود؟

همانطور که پیش از این گفته شد، قرص نمک دارای جنبه خوراکی می باشد. به این شکل که کارخانه های تولیدی نمک، درصد خلوص مختلفی را در قرص نمک به کار برده اند و هر نوع از این قرص نمک ها را برای استفاده های مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند و یکی از مهم ترین استفاده های آن ها، استفاده در پخت و طبخ غذا می باشد.

برای مثال، ایرانی ها که در رژیم غذایی روزانه خود حداقل یک وعده برنج مصرف می کنند، ممکن است هر از چند گاهی، مقدار نمک متفاوتی را در داخل برنج ریخته و هنگام پختن مقادیر زیاد برنج، مقدار افزودن نمک به آن از دستشان خارج شود. قرص نمک می تواند به این افراد کمک کند که طبق پیمانه و یا وزن برنج، قرص نمک را به جای نمک خوراکی برای طعم دادن به برنج استفاده نمایند.

قرص نمک

استفاده کردن از قرص نمک طعام در پخت و پز به جای نمک خوراکی، ویژگی های خاص خود را داشته و از مهم ترین این خواص می توان به شور نشدن غذا ها و خوراکی ها اشاره کرد. همچنین بخاطر استفاده نمک در غذا ها به میزان استاندارد، سلامتی را برای استفاده کنندگان به همراه دارد.

همانطور که قبلا گفته شد، در کارخانه های تولیدی نمک، قرص نمک با مقدار خلوص متفاوتی تولید می شود. بدیهی است که هر چقدر میزان خلوص نمک در قرص های نمک دارای دوز بالاتری باشد، شور تر هستند و هر چقدر این مقدار خلوص کمتر باشد، از مقدار شوری قرص نمک کاسته می شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *