مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش و توزیع پودر نمک آبی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معدن نمک آبی کجاست؟طریقه مصرف نمک آبیصادرات نمک آبی ایرانی
نمک آبی ایرانی

مرکز فروش و توزیع پودر نمک آبی ایرانی، فروش عمده در کیسه های ۲۵ کیلویی، نمک کریستال آبی تامین ماهانه و صادرات به تمام نقاط دنیا، فروش عمده و خرده نمک آبی رنگ سمنان، کریستال نمک آبی گرمسار.

یکی از بهترین انواع نمک ها و سنگ های نمکی، سنگ نمک آبی می باشد که زیبایی منحصر بفردی دارد و در بسیاری از موارد از این نوع سنگ نمک استفاده می شود. از جمله بهترین انواع نمک های آبی، نمک آبی ایرانی می باشد که با توجه به خواص درمانی و همچنین کاربرد های تزئینی بسیاری که دارد، طرفداران زیادی در سطح کشور های مختلف دنیا داشته و از این رو قیمت بالایی نیز دارد.

مقدار این نوع سنگ نمک در سطح جهان بسیار اندک می باشد و فقط و تنها فقط در بعضی از معادن سنگ نمک می توان این نوع نمک را یافت. در معدن گرمسار، انواع نمک های مختلفی را می توان یافت که نمک آبی یکی از این نمک ها می باشد.

نمک آبی ایرانی

معدن نمک آبی کجاست؟

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض شد، مقدار نمک آبی موجود در سطح کره ی زمین بسیار اندک می باشد. در کشور ایران، معدن سنگ نمک گرمسار، یکی از بزرگ ترین معادن سنگ نمک در ایران و دنیا به حساب می آید که دارای نمک آبی ایرانی با کیفیت می باشد. نمک آبی دارای میزان بالایی پتاسیم می باشد که می توان از پتاسیم ذخیره شده در این نوع نمک در درمان بسیاری از بیماری ها از قبیل بیماری فشار خون بهره برد.

نمک آبی ایرانی

طریقه مصرف نمک آبی

از نمک آبی در موارد بسیار گوناگون و متعددی استفاده می شود. یکی از مهم ترین کاربرد های این نوع نمک، استفاده از آن برای درمان افسردگی می باشد.  همچنین به دلیل زیبایی منحصر بفردی که این نوع سنگ نمک دارد، نوع دست چین شده و پر رنگ آن برای کلکسیونرها بسیار جذاب است.

با توجه به این که نمک آبی سرشار از پتاسیم می باشد، می توان از پتاسیم ذخیره شده در آن در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کرد. عنصر پتاسیم از جمله عناصر مورد نیاز بدن انسان می باشد که در صورت کاهش مقدار آن در بدن، ممکن است بیماری های مختلفی از قبیل بیماری فشار خون به سراغ فرد بیاید.

نمک آبی ایرانی

صادرات نمک آبی ایرانی

با توجه به این که میزان نمک آبی در دنیا بسیار ناچیز است، لذا قیمت آن نیز نسبت به انواع دیگر سنگ نمک بالاتر می باشد. نمک آبی ایرانی که از معادن سنگ نمک در گرمسار و سمنان استخراج می شود، به کشور های مختلف دنیا از جمله کشور های اروپایی صادر می شود و ارز آوری بسیار مناسبی را برای ایران به همراه دارد.

مجموعه سنگ نمک هالیتو امکان تحویل سنگ نمک آبی را در سراسر دنیا به مشتریان خود دارد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *