مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کمیاب ترین نوع سنگ نمک کریستالی ارسال به سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سنگ دل نمککاربرد سنگ نمک شیشه ای شفاف صادرات سنگ نمک کریستالی به ترکیه
سنگ نمک کریستالی

کمیاب ترین نوع سنگ نمک کریستالی ارسال به سراسر کشور، سنگ نمک شفاف و شیشه ای با خلوص بالاتر از ۹۹٫۸ درصد، سنگ نمک کریستالی دل نمک امکان فروش به صورت عمده و خرده فروشی ویژه تهران و شهرستان ها.

سنگ نمک کریستالی یکی از مهمترین انواع سنگ های نمک محسوب می شود که در اثر تبخیر آب اقیانوس ها در طی میلیون‌ ها سال پیش حاصل می شوند. یکی از مهمترین خصوصیات سنگ نمک کریستالی این است که در زمینه های مختلف پزشکی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و نقش بسزایی در تولید انواع دارو های شیمیایی و گیاهی دارد.

درصد خلوص سنگ نمکی کریستالی حدود ۹۹٫۹ درصد می باشد. هر چقدر که درصد خلوص سنگ نمک بیشتر باشد، کارایی و خواص آن بیشتر است. در این مقاله قصد داریم در مورد خصوصیات سنگ نمک کریستالی با شما عزیزان صحبت کنیم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

 سنگ نمک کریستالی

خواص سنگ دل نمک

سنگ دل نمک به نوعی سنگ نمک کاملا طبیعی و خالص گفته می شود که دارای  مقادیر زیادی مواد معدنی و آلی است. در ادامه به برخی از خواص سنگ دل نمک اشاره می کنیم.

  • افزایش حرکات روده و معده

سنگ دل نمک باعث افزایش حرکات روده و معده می شود و نقش مهمی در هضم مواد غذایی دارد. هر چقدر که هضم مواد غذایی و ماکرومولکول ها در روده و معده بهتر انجام شود، عمل جذب و دفع به خوبی صورت می گیرد. امروزه پزشکان برای رفع انواع بیماری های مقعدی مثل یبوست‌ و سایر بیماری های گوارشی، استفاده از سنگ دل نمک را به بیماران توصیه می کنند.

  • تقویت عملکرد سیستم دفاعی بدن

در سنگ دل نمک مقدار زیادی ویتامین، پروتئین و مواد معدنی مثل پتاسیم و کلسیم وجود دارد. پتاسیم یکی از مهمترین فاکتور های تقویت کننده خطوط دفاعی اولیه و ثانویه بدن است. بدیهی است هر چقدر که قدرت سیستم دفاعی بدن بیشتر باشد، ورود انواع میکروب ها و میکرو ارگانیسم ها به بدن کاهش می یابد.

 سنگ نمک کریستالی

کاربرد سنگ نمک شیشه ای شفاف

از سنگ نمک شیشه ای شفاف برای تهیه انواع لوازم آرایشی، دارو های گیاهی، مواد شوینده مختلف و انواع داروهای صنعتی استفاده می شود. برای تولید انواع سنگ های نمک تزئینی از سنگ نمک کریستالی استفاده می شود. سنگ نمک کریستالی کاملا شفاف و درخشان می باشد و بسیار آرامبخش است.

سنگ نمک کریستالی

 صادرات سنگ نمک کریستالی به ترکیه

کشور ترکیه به عنوان یکی از مهمترین کشور های وارد کننده سنگ نمک کریستالی  در سراسر جهان به شمار می آید و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. در کشور ترکیه معادن سنگ نمک به وفور یافت می شود اما معدن سنگ نمک کریستالی وجود ندارد. همین امر موجب شده است که کشور ترکیه، سنگ نمک کریستالی مورد نیاز خود را از سایر کشور های جهان تأمین کند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو توانایی تامین ماهانه ۵۰ تن سنگ نمک کریستالی شفاف را به صورت سنگ و یا خرد شده در کیسه ۲۵ کیلویی دارد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *