مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش سنگ نمک برای گاو

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ نمک برای گاومیزان نمک در جیره طیورفایده ی سنگ نمک برای گاوخرید عمده سنگ نمک دامی
سنگ نمک برای گاو

بازار فروش سنگ نمک برای گاو، چرا به گاو نمک میدهند، آیا می دانید سنگ نمک در رشد و پروار شدن گاو و گوسفند تاثیر مستقیم دارد، انتخاب بهترین نوع سنگ نمک کمک فراوانی به افزایش وزن و رشد دام می نماید.

سنگ نمک برای گاو

یکی از مواد غذایی مورد نیاز برای دام سنگ نمک است . با تهیه ی سنگ نمک برای گاو می توان نیاز به مواد معدنی دام را رفع کرد. انواع مناسب سنگ نمک برای گاو سنگ نمک هیمالیا،سنگ نمک تیره، سنگ نمک سفید و نیمه سفید است . برخی ها معتقدند که بهترین سنگ نمک برای گاو همان سنگ نمک سفید است.

باید گفت که سنگ نمک قرمز به علت برخورداری از آهن، برای دام بسیار مضر است. به طور کلی استفاده از سنگ نمک های حاوی منیزیم،آهن و کلسیم برای دام خطرناک هستند چون موجب کمبود شیر و چربی در بدن آنها می شود. بنابراین بهتر است آهن، کلسیم و منیزیم مورد نیاز برای گاو را از طریق داروهای تجویزی دامپزشک تامین کرد.

انواع مناسب سنگ نمک برای گاو سنگ نمک هیمالیا، سنگ نمک تیره، سنگ نمک سفید و نیمه سفید است.

سنگ نمک برای گاو

میزان نمک در جیره طیور

میزان نمک درجیره طیور بسیار مهم است چون سدیم بدن آنها از این طریق تامین می شود. قاعده ی کلی آن است که باید ۵/۰ درصد نمک به غذای طیور اضافه شود. نمک تاثیر بسزایی در جلوگیری از کانیبالیسم،خودخوری یا هم خواری پرندگان دارد. کمبود نمک موجب بیماری های نقص ایمنی، کاهش اشتها و وزن طیور نیز می شود. همچنین مقدار نمک مورد نیاز در طیور پرورشی ۱ درصد اعلام شده است. البته نوع جیره ی غذایی طیور در این بین مهم است. طیور نسبت به نمک تحمل پایینی دارند و قرار دادن بیش از اندازه نمک در رژیم غذایی آنها موجب مسمومیت می شود.

سنگ نمک برای گاو

فایده ی سنگ نمک برای گاو

اهمیت سنگ نمک برای گاو به دلیل وجود مواد معدنی در نمک است . زیرا موجب  افزایش وزن گاو های گوشتی و افزایش شیردهی گاو های شیرده می شود. معمولا یک درصد وزن گاو را به نمک اختصاص می دهند. اما باید از نمک متعادل استفاده کرد. عدم مصرف سنگ نمک برای گاو موجب آلودگی دهان گاو، پوکی استخوان، ناتوانی، ناباروری و حتی مرگ حیوان می شود . از طرفی استفاده بیش از اندازه نمک موجب بالا رفتن میزان سدیم کلرید در دام شده و موجب آماس مغزی، تشنگی بیش از حد، اختلال در سیستم گوارشی  و مرگ می شود .

سنگ نمک موجب افزایش وزن گاو های گوشتی و افزایش شیردهی گاو های شیرده می شود

سنگ نمک برای گاو

خرید عمده سنگ نمک دامی

با خرید عمده سنگ دامی از مجموعه هالیتو می توان نیاز دام به نمک و مواد معدنی را رفع کرد. در حال حاضر دو نوع سنگ نمک برای گاو در بازار وجود دارد.

سنگ نمک پودر شده: سنگ نمک پودر شده با علوفه ی دام مخلوط می شود.

سنگ نمک کامل: گاو با لیس زدن سنگ نمک نیاز خود را تامین می کند.

در آخر باید گفت که سنگ نمک برای گاو یک ماده ی حیاتی و مغذی است که در کشور ما ارزان بدست می آید و می توان با تهیه ی آن نیاز دام و دامپروری ها را تامین کرد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *