مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش نمک شیلاتی سال ۱۴۰۱

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید نمک صنعتیکاربرد نمک شیلاتیکارخانه نمک گرمسار
نمک شیلاتی

بازار فروش نمک شیلاتی سال ۱۴۰۱، کارخانه تولید نمک گرمسار بزرگترین واحد تولید کننده و تامین کننده انواع نمک دانه بندی شده در سایزهای متفاوت، برای سفارش خرید محصول به صورت عمده با ما تماس بگیرید، امکان تحویل سفارشات محدود ویژه بازار تهران.

روش تولید نمک صنعتی

سالهای سال از نمک تنها در مصارف خوراکی استفاده می‌شد. تا اینکه رفته رفته محققین متوجه شدند می‌توان از نمک هایی که املاح معدنی خاصی دارند، در مصارف صنعتی نیز استفاده کرد. نمک شیلاتی یکی از انواع این نمک های صنعتی است. سنگ نمک ها پس از استخراج به دو دسته تقسیم می‌شوند.

دسته اول وارد تولیدی های نمک خوراکی می‌شوند. دسته دوم در کارخانه های نمک صنعتی، تبدیل به محصولاتی مفید برای صنایع مختلف می‌شوند. این سنگ نمک ها پس از ورود به کارخانه، در دستگاه های نمک کوبی وارد می‌شوند. بعد از خرد شدن این سنگ ها و تبدیل به دانه های نمک، در ابعاد مختلف روانه بازار می‌شوند. نمک شیلاتی، نمک حفاری و… برخی از انواع نمک های صنعتی هستند.

نمک شیلاتی

کاربرد نمک شیلاتی

محققین دریافتند که نمک می‌تواند به عنوان یک گندزدای طبیعی و کم هزینه مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل، نمک های صنعتی با دانه های درشت تولید شد. این نمک ها که بعدا به نمک شیلاتی معروف شدند، کاربردهای بسیار خاصی دارند. نامگذاری این نمک به این دلیل است که شیلات ها بیشترین استفاده را از این محصول دارند.

از این نمک در شیلات ها برای گندزدایی و ضدعفونی محیط استفاده می‌شود.  این نمک خاصیت از بین بردن انگل ها و میکروب ها را دارد به همین دلیل یک گزینه بسیار عالی برای صاحبان شیلات به حساب می‌آید. البته مصارف دیگری نیز برای این محصول وجود دارد. از نمک شیلاتی در تولید اسید و صنایعی مانند دباغی و تصفیه آب نیز استفاده می‌شود. در کل این نمک یکی از پر استفاده ترین محصولات در صنایع مختلف است.

نمک شیلاتی

کارخانه نمک گرمسار

همیشه بهترین محصول را از بهترین منبع آن خریداری کنید. کارخانه نمک گرمسار به عنوان بزرگترین و بهترین تولید کننده نمک خوراکی و صنعتی شناخته می‌شود. این کارخانه از غنی ترین معادن نمک در جهان است و بهترین منبعی است که می‌توان نمک شیلاتی و نمک صنعتی مرغوب را خریداری کنید.

نمک شیلاتی

خرید از این کارخانه بهترین راه برای در امان ماندن از شر دلال ها و سواستفاده گرانی است که قیمت محصولات را افزایش داده و یا نمک های غیر اصل و کم کیفیت به دست مردم می‌رسانند. سنگ های نمک در این کارخانه با بهترین شکل توسط کادری مجرب استخراج شده و در کارخانه ای حرفه ای با امکاناتی مناسب، تبدیل به نمک صنعتی می‌شوند. شما می‌توانید این محصولات را به صورت عمده از منبع اصلی خریداری کنید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *