مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین تامین کننده نمک آبی کریستالی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نمک آبی ایرانخریداران نمک آبی در دنیاصادرات نمک آبی به اروپا
نمک آبی

بزرگترین تامین کننده نمک آبی کریستالی ایران، خرید نمک آبی خوراکی، امکان صادرات سنگ نمک آبی کریستالی به هر نقطه از دنیا، ارسال سنگ نمک آبی در مقادیر کم به سراسر کشور.

ظاهر خاص، بسیار جذاب و متمایز نمک آبی، ممکن است باعث باورناپذیری آن شود؛ به شکلی که برخی افراد وجود آن را زاییده حقه و کلک بدانند. اما فعالان این حوزه به‌خوی خواص و میزان ارزشمندی چنین محصولی را می‌دانند. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این ماده جادویی!

آشنایی با نمک آبی ایران

معمولاً عامه مردم تصور می‌کنند که تمام نمک‌ها به رنگ سفید هستند اما نمک آبی یکی از آن دسته نمک‌هایی است که این تصور را از بین می‌برد. این نوع از نمک نیز درست مانند سایر انواع نمک‌های رنگی، از جمله قرمز یا هیمالیایی، بخاطر وجود ناخالصی این رنگ را به خود گرفته است.

در مورد نمک آبی، این رنگ به واسطه وجود سطح بالایی از عنصر پتاسیم ایجاد شده است. پتاسیم یکی از مجموعه مواد معدنی مغذی و مفیدی است که وجود آن در کنار عناصر تشکیل‌دهنده نمک، منجر به این رنگ زیبا و جذاب نمک آبی شده است. جالب است بدانید که این نوع از نمک با شناسنامه‌ای ایرانی شناخته‌شده و در برخی از مناطق با عنوان (Persian Blue Salt) شناخته می‌شود.

نمک آبی

خریداران نمک آبی در دنیا

نمک آبی در دنیا مشتریان زیادی دارد. گروه‌ها و دسته‌های مختلفی با اهداف متعدد علاقه دارند تا از نمک آبی استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. هم برای مقاصد آشپزی، اموری مانند تزئین غذا و زیبایی بیشتر آن و هم برای مقاصد درمانی و به منظور بهره‌مندی از خواص دارویی، از این نوع نمک استفاده می‌شود.

باید خاطر نشان کرد که استفاده از سنگ آن نیز برای مقاصد تزئینی یا درمانی، متداول است. موضوع که باعث بالا رفتن تعداد مشتریان و قیمت آن شده است، کمیابی آن است. حجم عظیمی از این نمک تنها در ایران برداشت شده و همین باعث می‌شود تا منابع آن محدود و کم تلقی شود.

نمک آبی

صادرات نمک آبی به اروپا

ایران به عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده نمک آبی، برخلاف سایر کشورهای رقیب، حجم عظیمی از این نوع نمک را در اختیار دارد. به‌ علاوه کیفیت محصول آن نیز، به شرط تهیه از مراکز معتبر، شاهکاری مثال‌زدنی خواهد بود. این دو عامل باعث شده تا مشتریان اروپایی نیز نسبت به نمک آبی ایرانی علاقمند شده و قصد خرید آن را در حجم بالایی داشته باشند.

نمک آبی

با این وجود اگر شما یکی از صادرکنندگان علاقمند به درآمدزایی در این حیطه هستید، ما آمادگی همراهی با شما در این مسیر را داریم. ارائه بهترین کیفیت، تولید در حجم دلخواه و سرعت و سهولت در آماده‌سازی محموله، باعث می‌شود تا شما به عنوان یک صادرکننده برتر در بازارهای اروپایی، اعلام وجود کنید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *