مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده نمک سمنان مستقیما از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد سنگ نمک سفید سمنانصادرات نمک صورتی از سمنانتولید کننده نمک خوراکی تصفیه شده
نمک سمنان

خرید عمده نمک سمنان مستقیما از کارخانه، فروش نمک آبی سمنان، تولید کننده نمک صورتی، دانه بندی درشت، دانه بندی ریز و پودر شده، در کیسه های ۲۵ کیلویی.

کاربرد سنگ نمک سفید سمنان

کاربردهای سنگ نمک سمنان با توجه به درصد خلوصی آن مشخص می شود. بنابراین با توجه به ماهیت سنگ نمک می توان تعیین کرد، که در کدام حوزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به طور مثال نمی توان از سنگ نمک با خلوص ۹۹٫۵ درصد برای سنگ نمکهای تزیینی استفاده کرد. به این علت که برخلاف خلوص و کیفیت آن، توانایی مقاومت در برابر مته را نداشته و به راحتی به پودر تبدیل می شود.

سنگ نمک سمنان که به آن سنگ نمک سفید گفته می شود، کاربردهای فراوانی دارد که عبارتند از:

  • تولید آجر نمک
  • استفاده از آن به عنوان خوراک دام
  • در تصفیه آب و سختی گیری از آن استفاده می شود
  • تولیدات سنگ نمک تزیینی 
  • تولیدات نمک صنعتی
  • تولیدات آجر نمک
  • تولیدات سنگ نمک خوراکی

نمک سمنان

صادرات نمک صورتی از سمنان

نمک سمنان دارای انواع مختلفی است، که یکی از پر خاصیت ترین آن ها نمک صورتی می باشد. نمک صورتی ایران تنها در سمنان یافت شده و پس از استخراج به سایر کشورها صادر می شود. نمک سمنان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمک ها و سنگ نمک ها به شمار می رود، که دارای خواص درمانی است.

معدن اصلی سنگ نمک صورتی در رشته کوه های هیمالیا است، که به آن نمک هیمالیا نیز گفته می شود. اما می توان آن را در معادن سنگ نمک ایران از جمله سمنان و گرمسار نیز یافت. این نمک دارای خواص درمانی فراوانی است، به همین دلیل کشورهای زیادی این نمک را از ایران وارد کشور خود می کنند.

نمک سمنان

تولید کننده نمک خوراکی تصفیه شده

کشور ما ایران با توجه به منابع نمکی بزرگی که در اختیار دارد، یکی از کشورهای فعال در زمینه تولیدات نمک و سنگ نمک در دنیا می باشد. سالانه مقادیر زیادی از نمک تصفیه شده و یا سنگ نمک به کشورهای اروپایی صادر می شود. به همین دلیل کارخانجات زیادی در این زمینه فعال می باشند.

کارخانه نمک سمنان و گرمسار از بزرگترین مراکز تولید و فرآوری نمک در ایران هستند، که کیفیت بالایی در تولیدات دارند. این کارخانجات در زمینه صادرات این محصولات در دنیا نیز فعالیت دارند و سالانه درآمد بالایی را از این راه کسب می کنند.

نمک سمنان

تولید کنندگان نمک خوراکی انواع نمک دریایی، نمک صنعتی و نمک معدنی را با کیفیت بالا تولید می کنند. این کارخانجات برای سهولت در حمل و نقل عموما در نزدیکی معادن و یا دریاچه های نمک احداث می شوند. مجموعه سنگ نمک هالیتو توانایی تولید و تامین نمک خوراکی ماهانه ۱۵۰۰ تن در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلویی دارد.

تحویل سفارشات در جامبوگ بگ و روی پالت از دیگر خدمات مجموعه ما می باشد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *