مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ساخت اتاق نمک درمانی کلینیک نمک درمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

هالوتراپی چیستروش نمک درمانی در خانهمعرفی تجهیزات اتاق نمک
اتاق نمک

ساخت اتاق نمک درمانی کلینیک نمک درمانی، آشنایی با تجهیزات اتاق نمک، هزینه ساخت اتاق نمکی اگر بر اساس مشورت با یک تیم با تجربه باشد می تواند بسیار برای شما مقرون به صرفه باشد.

شنیدن درمانی که می تواند هم برای بدن و هم برای ذهن مفید باشد، گاهی اوقات تمام چیزی است که برای برانگیختن علاقه ما لازم است. هالوتراپی در اتاق نمک، یکی از بهترین درمان ها است. نمک درمانی، با استفاده از ذرات نمک در اتاق نمک انجام می شود. بنابراین امروز قصد داریم بیشتر در رابطه به اتاق نمک و هالوتراپی بپردازیم. دو قرن پیش یک پزشک لهستانی متوجه موضوع جالبی در رابطه با افرادی که در اعماق معدن نمک کار می کردند، شد. آن افراد مانند کارگران دیگر معادن، از مشکل ریوی رنج نمی بردند.

امروزه اتاق نمک برای مشکلات درمانی به وجود آمده است. گذراندن وقت در اتاق نمک برای مشکلات پوستی و تنفسی فواید بسیاری دارد. قرار گرفتن در اتاق نمک به کاهش اضطراب و استرس نیز کمک می کند. اتاق نمک مکانی است که هوای داخل اتاق، شما را در معرض ذرات نمک میکروسکوپی قرار می دهد. هیچ کمبودی در توصیفات نفس گیر، درباره اتاق نمک وجود ندارد. به طور کل مردم می گویند قرار گرفتن در اتاق های نمک، زندگی را تغییر می دهد. به خصوص زمانی که صحبت از کاهش مشکلات تنفسی یا عفونت ها باشد.

اتاق نمک

هالوتراپی چیست

نمک درمانی که به هالوتراپی شناخته می شود، امروزه توجه زیادی را به خود جلب کرده است و به طور بالقوه دلایل خوبی هم دارد. هالوتراپی در اتاق نمک، یک درمان جایگزین برای مشکلات ریوی مانند آسم، برونشیت و سرفه در نظر گرفته می شود. هالوتراپی اغلب در اتاق نمک، در آب گرم انجام می شود. هالوتراپی یک شکل طبیعی، بدون دارو و غیرتهاجمی از درمان جایگزین جوامع می باشد. هالوتراپی را می توان به دو روش مرطوب یا خشک تجویز کرد. هالوتراپی خشک که با نام نمک درمانی هم شناخته می شود، فرآیند استنشاق ذرات نمک با اندازه میکرون و یونیزه شده منفی، در محیطی با کنترل دما و رطوبت است که ضد میکروب، ضد عفونی کننده و ضدالتهاب می باشد. هالوتراپی مرطوب، شامل حل شدن کریستال های نمک در آب است. نشان داده شده است که هر دو روش باعث بهبود شرایط تنفسی، پوستی، کاهش التهاب، افزایش گردش خون و ارائه بسیاری از مزیت های سلامتی دیگر می شود.

اتاق نمک

روش نمک درمانی در خانه

نمک درمانی روشی برای پاکسازی و سم زدایی ریه ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن است. با چند روش آسان در خانه می توانید نمک درمانی را انجام دهید. غرغره کردن با آب نمک: این روش برای عفونت باکتریایی یا ویروسی از گلو درد یا خراشیدگی گلو معجزه می کند. از روش های دیگر می توان به استفاده از آباژور نمک در اتاق، استفاده از اسپری بینی و استفاده از بخور آب نمک اشاره کرد.

اتاق نمک

معرفی تجهیزات اتاق نمک

هر کدام از اتاق های نمک، برای ارائه بهترین خدمات، شامل هالوژنراتور، صابون نمک، آجر نمک، سنگ ماساژ نمک و سیستم گرمایش از کف می باشند.با کمک دستگاه هالوژنراتور ذرات ریز نمک را در هوا پخش می کنند. با استفاده از صابون نمک، پوست را لایه برداری می کنند تا تاثیر هالوتراپی افزایش یابد. به وسیله سنگ ماساژ نمک، پوست را ماساژ می دهند تا هالوتراپی موثر واقع شود.

آجر نمک جزو وسایل دکوری برای اثر بخشی بهتر به کار می رود. سیستم گرمایشی کف نیز، برای تاثیر گذاری بهتر نمک ها می باشد؛ زیرا داغ بودن محیط برای هالوتراپی، اثر گذاری نمک ها را چندین برابر می کند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *